VIP Magazin
18 Noiembrie 2018
Print
Print
Print
Print
Top muzică (Iunie 2012)
Iunie 2012, Nr. 98

Top muzică (Iunie 2012)

Comentează   |   Cuprins

În ritmul modei – anul ăsta „se poartă” vocea bună

Un boom în industria muzicală este faptul că, pe lângă descătuşarea showbizului, pe scenele naţionale artiştii sunt adunaţi în jurul unui eveniment proaspăt, prin organizarea spectacolului inedit „Muzica şi Moda”.

Al doilea an consecutiv, Chişinăul devine „Capitala europeană a Modei”, iar interpreţii şi designerii autohtoni ne-au oferit cel mai original show de modă şi muzică live. Evenimentul, aflat deja la a doua  ediţie, a reuşit să bucure nu numai auzul, ci şi să atragă privirile a sute de spectatori aflaţi în sală. Podiumul a devenit de data aceasta un ring unde se aflau în duel muzica şi moda, un duel cu stil şi culoare, cu note şi paşi ritmici, cu cele mai bune modele şi cele mai bune voci.

„Anul ăsta se poartă vocea bună”, este mottoul pe care l-am potrivit acestui splendid spectacol, care a adunat cele mai preţioase voci. Îmbinarea celor mai populare piese cu vestimentaţia de ultimă oră a dublat emoţiile celor prezenţi. Şi nu întâmplător se spune că ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place, contopirea formelor vizuale şi auditive preschimbând scena într-o revoluţie a modei şi muzicii.

 „Regizorii” şi playbackurile acestei ediţii au stat aşezaţi în fotoliile lor, calitatea şi rafinamentul fiind cele care tronează, alături de muzica live interpretată de „Alex Calancea Band”. Şi cum întâmplarea include în sine divinul, spontaneitatea şi naturaleţea au fost în top.

Evenimentul s-a bucurat de succes şi datorită celor 20 de colecţii unice, prezentate de designerii autohtoni şi combinate cu muzică pe măsură. Se face modă în Moldova şi acest fapt a fost confirmat de colecţiile celor mai buni designeri de la noi, care au decorat scena, transformând-o într-un podium uşor confundabil cu marele prezentări de modă.

Top 5 cele mai ascultate piese de ziua Europei

1. Natalie Tomá
„Cирень”
32 de difuzări






2. David Guetta feat. Sia

„Titanium”
23 de difuzări





3. Pasha Parfeny

„Lăutar”
22 de difuzări






4.Mandinga

„Zaleilah”
21 de difuzări





5. Smiley

„Dead man walking”
20 de difuzări





*Piese difuzate la 27 de posturi de radio monitorizate de „MediaForest” în perioada 1-26 mai.


Alexandru Popovici
CEO Media Forest Moldova

Showbiz à la 90-60-90

Nu ai nevoie de un car de bani, de relaţii, ci doar de un car de talent. Showbizul moldovenesc te aşteaptă!

Cu o paletă de culori diversă, piaţa de marketing din Moldova a luat o nouă direcţie, un vector proeuropean, cu noi parametri, ajustându-şi actorii după noile standarde ale podiumului comercial. Portativul muzical a devenit terenul pe care se duc bătăliile, unde miza cea mare este Măria Sa Recunoaşterea şi, desigur, cucerirea topurilor muzicale şi, nu mai puţin important –
plasarea în locurile de frunte.

Aflându-ne în epicentrul exploziei informaţionale, showbizul moldovenesc este unul atipic, ce înregistrează progrese considerabile şi este generator de personalităţi, care decorează piaţa cu muzică de calitate, cu influenţe care mai de care: pop, dance, R&B. Iar artiştii, tot mai bine şcoliţi, sunt antrenaţi într-o competiţie încinsă.

În ultimii trei ani, în industria muzicală din Republica Moldova are loc fenomenul internaţionalizării showbizului: artiştii colaborează cu producători naţionali cu o experienţă bogată, dar şi cu producători‚ „din afară”, case de muzică fruntaşe. Astfel, Moldova, prin aceşti artişti curajoşi şi ingenioşi, îşi face apariţia în topurile muzicale internaţionale, nemaivorbind de revoluţia ce o fac la nivel naţional.

Popularizarea celui mai puternic şi mediatizat concurs muzical, Eurovision, adună anual la preselecţia naţională artişti noi şi tot mai bine pregătiţi, cu un arsenal vocal de invidiat, ceea ce prevesteşte noi schimbări. Asta va duce la organizarea concursului devenit faimos în majoritatea ţărilor care, parafrazat, ar suna: „Moldova are talent!”. Artiştii care formează „scheletul” showbizului se adaptează la noile cerinţe şi îşi şlefuiesc repertoriul, apelează la rebranding şi un merit deosebit îl au compozitorii, image-makerii experimentaţi care asigură formarea unui brand concurenţial şi un produs de calitate, ceea ce plasează showbizul la un nivel înalt, spre deosebire de scenariul anilor trecuţi.

În charturile muzicale intră nu doar piesele internaţionale, ci şi cele autohtone, ele fiind plasate pe picior de egalitate. Se conturează un profesionalism pe „catrenele” showbizului moldovenesc.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+4°