VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2010
Roman Revenco
Locul 72

Roman Revenco

Comentează

10 % din piaţa poligrafică.

Vârstă: 37 de ani.
Data naşterii: 18 septembrie 1973.
Studii: ASEM, Business Internaţional.
Stare civilă: căsătorit, doi copii.

 

 

director tipografie „Nova Imprim”

Absolvent al unei facultăţi cu profil economic, Roman Revenco şi-a început activitatea profesională de la funcţia de economist în cadrul Departamentului de Licenţiere a Comisiei de Stat pentru Piaţa Hârtiilor de Valoare. Mai târziu, a avut ocazia să activeze şi în instituţii private, şi în organizaţii internaţionale, ocupând chiar şi funcţia de vice-preşedinte al unei companii petroliere mari, cu capital american. La un moment dat, în 2003, a decis că se poate descurca pe cont propriu, fondând o afacere privată – avea şi cunoştinţele, şi experienţa necesare pentru asta. „Afacerea am pornit-o de la o editură care a „crescut” şi s-a transformat în tipografie. Orice investiţie de utilaj avea la bază cererea de servicii poligrafice din partea clienţilor. Investiţia corectă generează noi vânzări sau valoare adăugată la producţia existentă”, explică domnul Revenco, menţionând că „la fiecare etapă de dezvoltare a tipografiei apar idei noi, care se materializează prin investiţii noi în utilaj”.

Îşi aminteşte primul interviu de angajare, care a avut loc pe când era în anul 5 de facultate. A avut o perioadă de testare pe care a trecut-o cu succes, dar nu a lucrat prea mult acolo pentru că a decis să-şi schimbe domeniul de activitate. Prima sarcină de serviciu cu adevărat importantă: implementarea proiectului pilot de gazificare cu gaz moldovenesc de la Baimaclia – o sarcină cu adevărat provocatoare, care l-a solicitat din prima zi, dar de la care a primit o satisfacţie suficient de solidă, odată proiectul reuşit, ca să-şi definească interesele profesionale şi să-şi propună noi scopuri. Consideră că la construirea unei cariere de succes în afaceri l-a ajutat în mod special abilitatea de a contacta cu clienţii şi de a prognoza cererea la produse. Nu vorbeşte despre planurile de viitor pe termen lung, dar spune că activitatea din viitorul apropiat va fi legată tot de poligrafie.

Directorul tipografiei consideră că fiecare subaltern trebuie să-şi cunoască obligaţiile, iar funcţiile pe care le îndeplineşte un angajat trebuie să corespundă cu capacităţile şi potenţialul său. De asemenea, toţi trebuie să fie deschişi în comunicare, începând de la lucrătorii de rând şi până la şefii de departamente. La angajaţii săi domnul Revenco apreciază responsabilitatea, profesionalismul şi spiritul de echipă. „Doar în echipă generăm „calitatea Nova Imprim”, explică dumnealui.

Tipografia „Nova Imprim” este o întreprindere modernă, specializată în tipar offset şi deţine 10% din piaţa de produse poligrafice. Compania oferă toate tipurile de servicii poligrafice – design şi machetare, prepress, tipar, postpress. La capitolul avantaje faţă de concurenţi, directorul tipografiei menţionează:  „Toate procesele tehnologice sunt efectuate cu utilajul propriu, ceea ce garantează controlul calităţii şi promptitudinea efectuării comenzilor”. Cel mai important capital al firmei este combinaţia dintre tehnologiile moderne şi echipa care le gestionează, formată din 45 de angajaţi. Planurile de dezvoltare ale domnului Revenco pentru următorii doi ani presupun automatizarea unor procese tehnologice şi dezvoltarea tehnologiei de tipar înalt.    

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

este un director extrem de bun. Se comporta foarte bine cu muncitorii, indiferent ce functie au.
Natalia   -  
20 Iulie 2012, 14:41
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău