VIP Magazin
30 Octombrie 2020
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Дольче
Locul 9

Дольче

Comentează

Cifra

45 mln.
de euro este cifra de afaceri anuală a mărcii comerciale „Дольче”

Deserturile marca „Дольче” au găsit calea direct către inimile copiilor, oferindu-le cele mai savuroase delicii. Campaniile de marketing reuşite au propulsat-o în topul celor mai consumate deserturi.

„Дольче” face parte din marea familie de branduri „Lactalis” şi a intrat pe piaţa Republicii Moldova odată cu fondarea companiei „Lactalis ALBA”, în 2004. Brandul este de origine ucraineană şi în primii cinci ani aceste produse se importau şi se comercializau sub marca „President”. Din 2009, deliciosul desert este fabricat de compania „Lactalis Ucraina” şi poartă denumirea „Дольче”, scrisă în original cu litere ruseşti. Această nouă denumire se potriveşte mai bine produsului, făcând aluzie la gustul lui dulce şi la categoria din care face parte – deserturi.

Brandul ţinteşte în special publicul de vârste mici, adică copii şi adolescenţi, fabricând deserturi în cutii colorate. Şi, aşa cum în Republica Moldova nu există alte deserturi de brânză decât cele de marca „Дольче”, lactatele dulci sunt printre cele mai solicitate şi apreciate. Gama de produse ale brandului include brânzele glazurate, iaurt tradiţional şi de băut, brânză termizată şi alte bunătăţi. Recent, a fost lansat desertul cu denumirea sugestivă „Basm oriental”, care reprezintă un conglomerat de gusturi şi delicii orientale – smochine, caise uscate şi nuci.

Nici doamnele şi domnişoarele nu au fost trecute cu vederea. Pentru acestea a fost gândit un produs nou-nouț, care este lansat chiar în aceste zile – „Дольче tentation”, cu un gust neobişnuit de savuros.

La fel ca toate produsele lactate şi derivatele acestora puse pe piaţă de „Lactalis ALBA”, la fabricarea deserturiler de marca „Дольче” se utilizează lapte şi fructe naturale, fără adaosuri chimice.

Simboluri caracteristice
„Plăcerea are gustul său” – cu acest slogan îşi atrag cumpărătorii cei de la „Дольче”. Sintagma sugerează că plăcerea bunătăţilor dulci de lactate poate fi resimţită de către oameni doar consumând aceste produse. Marca simbolizează gustul plăcerii şi al alintului.

Logotipul reprezintă denumirea mărcii – „Дольче” – imprimată pe un oval neregulat, de culoare roşie. Această culoare nu a fost aleasă întâmplător. Roşul provoacă reacţii organice puternice, este culoarea energiei şi stârneşte apetitul.

Promovare
Brandul se promovează prin diverse acţiuni de marketing, inclusiv prin organizarea concursurilor pentru segmentul vizat de consumatori – copiii. Aşadar, în urma unei astfel de campanii desfăşurate recent, mai mulţi micuţi au fost premiaţi cu gustoşenii de la „Дольче”, dar şi cu cadouri de valoare pentru talentele lor de pictori.

Mai mult, brandul este menţinut în vizor cu ajutorul inovaţiilor. Astfel, consumatorului i se aduc în permanenţă noi gusturi şi combinaţii deosebite de lactate şi fructe.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău