VIP Magazin
14 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Vita
Locul 76

Vita

Comentează

Compania S.A. „Orhei-Vit” a fost fondată în 1945, iar astăzi are un colectiv de 1500 de angajaţi. În anul 2000, întreprinderea a lansat pe piaţă un nou brand de sucuri – „Vita”.

Ideea principală a acestei denumiri a venit de la faptul că VITA în traducere din limba latină înseamnă viaţă, iar vitaminele şi substanţele nutritive pe care le conţin fructele şi legumele din care se produc sucurile şi nectarurile VITA sunt elementul de neînlocuit pentru o viaţă frumoasă şi sănătoasă. Sloganul „Simte gustul vieţii!” a fost ales în susţinerea aceleiaşi idei.

Logoul a fost modificat pentru a-i conferi specificul tradiţional moldovenesc. S-a dorit ca logoul să accentueze că produsul este unul autohton din fructe şi legume crescute în Moldova, astfel ca provenienţa produselor să poată fi uşor identificată şi pe pieţele externe.

La început, brandul era promovat prin metodele considerate cele mai eficiente pe atunci – expoziţii şi promoţii. Astăzi, managerii companiei optează pentru utilizarea mai multor metode în ansamblu. În perioada 2009-2011, marca a luat câteva premii, inclusiv „Mercuriul de Aur”, în cadrul concursului anual „Marca Comercială a Anului”, iar în 2010-2011 a luat premiul „Top Consumer Superbrands Romania”. Actualmente, cifra de afaceri a companiei ajunge la 20 mln. de euro.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+12°