VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Victoria Asigurări
Locul 77

Victoria Asigurări

Comentează

Cifra

44%
creşterea medie anuală a cifrei de afaceri în ultimii şase ani



Octavian Lungu

Director general

S-a născut la 5 septembrie 1971. A făcut studii superioare în domeniul ingineriei, masterat şi traininguri în domeniile: relaţii internationale, aviaţie, managementul în afaceri. Este căsătorit, creşte doi copii. Are peste zece ani de experienţă în asigurări. Cu o ambiţie sănătoasă, o tendinţă permanentă de perfecţionare. Hobby: lectură istorică, sport, vânătoare, muzică. Este adeptul motivării pozitive, atât în plan profesional, cât şi personal.

„Victoria Asigurări” este o companie dinamică, stabilă, un jucător de tradiţie pe segmentul asigurărilor de proprietate şi lider pe piaţa asigurărilor de sănătate. Activele companiei şi acţionarii puternici reprezintă garanţia unei companii solide.

„Victoria Asigurări” a intrat pe piaţa asigurărilor drept un jucător puternic şi stabil încă din anul 1991, când a fost înfiinţată prima companie de asigurări cu capital privat din Republica Moldova, „Orateh”. În anul 2006, a demarat un proces de reorganizare şi rebranding, care s-a soldat cu modificarea denumirii, acţionariatului şi a echipei de management. Prestând cel mai vast spectru de servicii de asigurare, „Victoria Asigurări” şi-a câştigat clienţi importanţi în următoarele domenii – aviaţie, bancar, leasing, turism, industrial etc. Concomitent, s-a consolidat un parteneriat cu una dintre cele mai puternice bănci din Republica Moldova - „Victoriabank”, care este şi unul dintre acţionarii importanţi ai companiei.

Dintre acţionarii companiei (în număr total de 11) fac parte o companie investiţională olandeză, Î.S. „Calea Ferată din Moldova”, două bănci comerciale, şapte persoane fizice „Victoria Asigurări” a implementat strategii noi de vânzare, care au rezultat în modernizarea şi flexibilitatea produselor de asigurare, apropiindu-se tot mai mult de asiguraţii săi.  

În ultimii cinci ani creşterea medie a cifrei de afaceri a fost net superioară ritmului de creştere a pieţei. În acelaşi interval de timp compania a dovedit, de asemenea, capacitatea de a derula în mod constant o activitate profitabilă.

Obiective
Obiectivul principal vizează creşterea echilibrată a portofoliului de asigurare în condiţiile menţinerii solvabilităţii şi lichidităţii înalte prin:
-  dezvoltarea asigurărilor facultative;
-  lansarea noilor produse de asigurare;
-  identificarea noilor canale de distribuţie;
-  dezvoltarea parteneriatelor strategice.

Promovarea brandului
Promovarea brandului „Victoria Asigurări” are loc prin îmbunătăţirea continuă a soluţiilor de protecţie prin asigurare.  Totodată, „Victoria Asigurări” a susţinut diverse proiecte cu caracter social cum ar fi expediţia „Chişinău – Baikal”, în parteneriat cu salonul auto „Land Rover”, „Redescoperă Moldova” – campanie de promovare a atracţiilor turistice şi programul „Toamna Romantică cu Eugeniu Doga” în parteneriat cu Uniunea Cultural Asrtistică „Vatra Neamului” . Cea mai recentă campanie sprijinită de „Victoria Asigurări” a fost sub genericul „Ce faci în caz de accident?”. Este una dintre cele mai ample campanii naţionale în domeniu din Republica Moldova,  având ca obiectiv informarea şi educarea şoferilor privind asigurările obligatorii RCA şi procedurile de urmat în caz de accident, care s-a desfăşurat în intervalul 12 - 17 noiembrie 2012.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+6°