VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Tucano Coffee
Locul 72

Tucano Coffee

Comentează

Cifra

100
de persoane lucrează în reţeaua „Tucano Coffee”



Ruslan Cojocaru  

Director

Are 34 de ani, a absolvit Academia de Studii Economice din Moldova şi este căsătorit. Se conduce după motto-ul: „All you need is love”.

Ne-a cucerit de la bun început cu designul etno expresiv cu elemente inedite, atmosfera inspirată din cultura aborigenă a Americii Latine şi, indubitabil, cu cafea din boabe proaspăt prăjite în propriul Roasting Factory.

Primul coffee chain din Chişinău – „Tucano Coffee” – a fost inaugurat în noiembrie 2011. Acesta este primul brand de pe piaţa moldovenească care a introdus conceptul self-service, într-o altă manieră decât se obişnuieşte şi încearcă să promoveze cultura cafelei. Ideea îi aparţine lui Ruslan Cojocaru, un tânăr ingenios, care a sesizat că nişa conceptului coffee chain nu a fost exploatată totalmente. Aşa a apărut „Tucano Coffee”, care, în scurt timp, a devenit unul dintre cele mai vizitate localuri din Chişinău.

Istoria brandului
Conceptul şi meniul viitorului local a fost elaborat în octombrie 2010. În iunie 2011, echipa a ales şi o denumire reprezentativă pentru local – „Tucano Coffee”. Tot în iunie a fost elaborat şi designul cafenelei, iar la scurt timp au demarat lucrările de construcţie, încununate cu marea deschidere a „Tucano Coffee” pe 3 noiembrie 2011. Deşi brandul este numai de un an pe piaţă, „Tucano Coffee” s-a extins considerabil: pe lângăa primul „Tucano Coffee” de la intersecţia străzilor Puşkin şi Bucureşti, a fost deschis „Tucano Coffee Brasil” pe str. Mitropolit Bănulescu Bodoni colţ cu str. Alexandru cel Bun. Cel mai mic local este „Tucano Mini”, care promovează conceptul „La pachet”. Surprizele nu se termină aici, deoarece brandul „Tucano Coffee” continuă extinderea atât pe plan naţional, cât şi internaţional. Dacă la deschidere stafful companiei era format din 40 de persoane, în prezent, numărul acestora depăşeşte 100 de angajaţi.

Simboluri caracteristice
Denumirea „Tucano Coffee” a fost inspirată de pasărea Tucan din America Centrală, reprezentată şi pe logoul localului, la fel de colorat ca şi pasărea însăşi.

Sloganul „Love. Peace. Coffee” denotă dragostea care e în atmosfera localului, atitudinea personalului, a oaspeţilor faţă de produse, pacea ce se regăseşte în stilul hippie al localului, decorul cu motive abstracte specifice ţărilor producătoare de cafea, acordurile live de jazz, chitară, iar cafeaua vine înainte de toate.

Promovare
Marca „Tucano Coffee” este promovată prin intermediul reţelelor de socializare, dar şi conform zicalei „de la consumator la consumator”. Proprietarul consideră că o altă metodă bună de promovare a brandului este „Joacă cu Barista”, afirmând totodată că strategia de marketing a reţelei „Tucano Coffee” nu vinde produse, dar stări şi emoţii.

Premii
„Tucano Coffee” a participat, în martie 2012, la concursul „World Coffee”, desfăşurat la Viena. În mai 2012, obţine titlul de membru al SCAE (Asociaţia de Cafea de Specialitate din Europa).

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

succes
Sanda Birsanescu   -  
12 Noiembrie 2015, 23:48
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+10°