VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Triumph
Locul 28

Triumph

Comentează

Cifra

„Triumph” este prezent în peste
120 de ţări



Ecaterina Sapojnic

Proprietara „Triumph” din Moldova

Are 29 de ani şi a absolvit Facultatea de Psihologie şi Engleză a Universităţii Pedagogice „Ion Creangă”. Este căsătorită şi are o fiică.

Este prezent pe piaţa din Moldova de doar doi ani, dar are o istorie de peste un secol.  Produce şi comercializează lenjerie din ţesături naturale şi după modele unice, iar în acest an, brandul „Triumph” a asigurat lenjeria pentru 25 de prezentări de modă la „London Fashion Week”.

În anul 1886, corsetierul Johann Gottfried Spiesshofer şi comerciantul Michael Braun au fondat firma producătoare de corsete Spiesshofer & Braun. Cu şase maşini de cusut şi şase angajaţi, aceştia au început producţia de corsete într-o şură în Heubach (sudul Germaniei). După cinci ani firma avea deja 150 de angajaţi, iar şura se transforma, în timp, în unul din liderii mondiali ai producătorilor de lenjerie.

Prima filială a companiei „Triumph” în străinătate a fost deschisă în anul 1933, în zona Zurzach din Elveţia, iar din 1953, compania începe să comercializeze produsele sub numele „Triumph International”.

Actualmente, „Triumph” este prezent în peste 120 de ţări, cu 1650 de magazine în întreaga lume şi are peste 37.500 de angajaţi. În Moldova, compania „Triumph” şi-a deschis reprezentanţă la 1 iunie 2010.

Logotip
Denumirea „Triumph” aparţine fondatorilor companiei, lui Spiesshofer şi lui Braun, care, la crearea numelui mărcii au fost inspiraţi de Arcul de Triumf din Paris. Actualul logotip al companiei a fost introdus în 2008 şi are la bază un design inovator prin intermediul căruia „Triumph” intră în contact mai direct cu consumatorii şi dorinţele lor.

Mărcile „Triumph”
Mărcile „Triumph” oferă produse pentru bărbaţi şi femei de toate vârstele, prezentând atât lenjerie seducătoare, cât şi produse funcţionale pentru sport, atât modele confortabile pentru tinerele fete, cât şi lenjerie pentru bărbaţi: marca „Valisere” are la bază lenjerie superfină, „Sloggi” este cea mai vândută marcă de slipi din lume, marca „HOM” reprezintă masculinitatea şi inovaţia în lumea lenjeriei pentru bărbaţi.

Promovarea brandului
„Triumph” a optat mereu pentru campaniile publicitare ieşite din tipare, neordinare. La sfârşitul anilor ’70, marca „Sloggi” introduce „Revoluţia Bumbacului”, prin care tineretul şi libertatea sexuală devin teme importante de promovare publicitară, iar frumuseţea, sexualitatea şi senzualitatea sunt descrise în termeni reali. În Germania a fost promovat un sutien complet transparent cu sloganul „Şi ce dacă – corpul este la modă”. În anii ’90, modelul Naomi Campbell este prezentată pe postere de trei metri cu mesajul: „Pentru corp – Pentru simţuri”.

Campaniile actuale de promovare, produse cu ajutorul unor fotografi renumiţi, arată femeia independentă „Triumph” în ipostaze naturale şi realiste. În Moldova, reprezentanţii companiei mizează pe publicitatea în revistele pentru femei, pe site-uri, la radio, dar şi prin intermediul sponsorizării concursurilor de frumuseţe. Cele mai eficiente metode de promovare sunt considerate revistele, dar şi recomandările între consumatori.  Pe lângă acestea, „Triumph” participă la diverse promoţii, prezentări şi este partener la petreceri.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău