VIP Magazin
15 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Stillferro
Locul 70

Stillferro

Comentează

Cifra

Cifra de afaceri „Stillferro” este de
5 mln. de lei



Angela Beşelea

Director general

S-a născut în Anenii Noi. Are studii superioare. Este director general al companiei „Tronex Com” din 1993. Este căsătorită şi are trei copii.

Pe o piaţă aglomerată cu cele mai diverse oferte în materie de mobilier şi accesorii de design interior, „Stillferro” a reuşit să se distingă, oferind piese de interior rafinate şi stilate, lucrate cu minuţiozitate în metal forjat.

Compania „Tronex-Com” SRL a fost fondată în 1993, având ca principal gen de activitate comerţul cu laminate din metale feroase. Iniţial, compania avea zece angajaţi, pentru ca, pe parcursul anilor, numărul acestora să ajungă la 82. În 2010, fondatorii şi-au propus să lanseze colecţii exclusive de mobilă forjată sub un nou brand. Ideea a fost susţinută prin crearea unor noi modele de mobilier, analiza producătorilor europeni, contractarea unei agenţii de publicitate şi conceperea brandului „Stillferro”.

Astăzi, „Stillferro” oferă o gamă largă de produse, de la cuiere, suporturi, etajere, console, mobilier pentru camera de baie, până la paturi, scaune şi mese realizate pentru a satisface cele mai diverse pretenţii şi gusturi. Piesele de marca „Stillferro” reliefează o atmosferă a casei europene clasice, dar, în acelaşi timp, sunt lucrate şi stilizate în Republica Moldova, bucurân-du-se de priză pe piaţa autohtonă.

Simboluri definitorii
Denumirea „Stillferro” vine de la cuvintele „stil” şi „fier”, referindu-se la specificul produselor şi direcţia de dezvoltare a companiei. S-a optat pentru un logotip subtil, textual, cu litere scrise de mână, pentru a evidenţia rafinamentul mobilierului şi faptul că acesta este lucrat manual.    

Sloganul „Defineşte-ţi stilul” este direcţionat spre extinderea raţiunii umane în exclusivitate la crearea spaţiului de locuit. Neordinar, fiind propriul său designer, clientul beneficiază nu doar de soluţii gata, dar şi de servicii ce-i pot materializa cele mai sofisticate dorinţe în materie de mobilier.  

Promovare şi succese
Pentru „Stillferro”, principala strategie de promovare este participarea la expoziţii. În 2011, „Stillferro” a ocupat locul întâi la expoziţia „Das Interior Show 2011” pentru aranjamentul standului, iar de curând, a fost decernat cu locul de frunte la expoziţia „Furnitura 2012”.

Cu toate acestea, compania optează şi pentru plasarea publicităţii pe internet, în reviste, poligrafia publicitară (pliante, cataloage) şi producţia de suvenire. Anual, pentru promovarea brandului „Stillferro” sunt investiţi cca. 300 de mii de lei.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+14°