VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Sisley
Locul 25

Sisley

Comentează

Cifra

1100
de magazine „Sisley” sunt în toată lumea

Hainele şi accesoriile de marca „Sisley” creează imaginea unei persoane dezinvolte, care nu se teme să se deosebească în mulţime.

Sisley înseamnă colecţii complete de haine pentru bărbaţi, femei şi copii, pentru persoanele care apreciază calitatea materialelor şi croiala impecabilă. Este o marcă dinamică, deosebită datorită unei abordări artistice atât la crearea modelelor, cât şi la utilizarea unor noi materiale şi tehnologii. Astăzi, „Sisley” reprezintă un brand recunoscut, cu un loc bine definit în lumea hainelor şi accesoriilor fashion, oferind colecţii în care accesoriile, detaliile, culorile şi stofele se asortează într-un stil rafinat.

Istoria brandului
În 1968, la Paris, a fost lansată o colecţie din denim, care a marcat începutul istoriei de succes a brandului „Sisley”. Din an în an, marca a urmat un curs revoluţionar, oferind colecţii de haine în pas cu rigorile timpului, dar deosebite de tot ce mai era pe piaţă. Într-un fel sau altul, „Sisley” a fost întotdeauna cu un pas înainte, optând pentru tendinţele ultramoderne.

În 1974, brandul a intrat în posesia „Benetton Group”, care a intuit potenţialul „Sisley” şi i-a asigurat susţinerea în procesul de producţie şi vânzare. S-a creat o imagine nouă pentru promovarea brandului. Drept urmare, „Sisley” a crescut rapid în topuri şi a devenit cu adevărat un brand celebru.

În 1996 a avut loc un alt moment important în istoria brandului. Logotipul auriu-bordo cu care „Sisley” a obţinut celebritatea la nivel mondial a fost înlocuit cu unul mai elegant şi rafinat – o inscripţie albă pe fond negru.

Cu o reţea de 1100 de magazine în toată lumea, „Sisley” îşi confirmă identitatea în lumea modei. Unicitatea brandului se datorează echipei de designeri, care ştiu ce e la modă azi şi ce va fi mâine. Dar creativitatea şi fantezia lor nu exclude dezvoltarea continuă şi utilizarea noilor tehnologii şi textile, pentru a oferi un raport calitate-preţ cât mai convenabil.

Promovare
Campaniile de promovare a brandului constituie un alt factor determinant al succesului. Dincolo de sporirea vânzărilor, „Benetton Group” a acordat dintotdeauna o atenţie sporită responsabilităţii sociale. Pentru „Sisley” nu avea cum să fie altfel, deşi mai târziu s-a ales o altă abordare strategică pentru acest brand – fără campanii controversate cu critică socială. Campaniile publicitare pentru „Sisley” creează mai degrabă o lume imaginară, în care clienţii săi se pot regăsi.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+10°