VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
SUPRATEN
Locul 71

SUPRATEN

Comentează

Cifra

Cifra de afaceri a companiei este de peste
431 mln. lei



Nicolae Tricolici

Director „Supraten”

S-a născut la 9 mai 1958 în s. Japca, r. Floreşti. În anul 1977 a absolvit Universitatea de Stat a Republicii Moldova. În 2000 a obţinut licenţa în relaţii internaţionale la Academia de Administrare Publică de  pe lângă Guvernul RM. Deţine funcţia de director al „Supraten” din anul fondării companiei. Căsătorit, doi copii şi doi nepoţi.

Are parteneriate cu peste 350 de firme din ţară, iar printre clienţii săi fideli se numără companiile „Glorinal”, „Dansicons”, „Selinic Cons”, „Reconscivil”, „Stilconstruct”, „Basconslux”, „Tower Group” şi mulţi alţii. În cei 15 ani de activitate, SUPRATEN a devenit un brand cu renume.

Compania SUPRATEN a fost fondată la 25 septembrie 1997, cu 13 angajaţi şi lansând doar un tip de producţie. Brandul a fost elaborat şi lansat doi ani mai târziu, în 1999. Astăzi, la uzinele SUPRATEN, utilizând tehnologii germane moderne, muncesc cca. 250 de angajaţi. Producţia zilnică ajunge la 40 de tone de materiale pentru vopsit şi 150 de tone de amestecuri uscate. SUPRATEN produce peste 100 tipuri de produse: vopsele, grunduri, chituri, adezivi şi multe alte tipuri de materiale de construcţie, asortimentul diversificându-se prin mobilier, uşi şi ferestre, jaluzele. Calitatea produselor este confirmată prin certificatul internaţional ISO 9001:2008, atribuit companiei în 2010, cât şi prin certificatele de conformitate şi cele ecologice.

Simboluri definitorii
Denumirea brandului a fost stabilită în baza primului produs lansat pe piaţă, grundul SUPRATON.

Din combinaţia mai multor
caracteristici:
S
U
P              Superior
R
A
T – Tehnologic
E – Ecologic
N – Nobil
s-a obţinut denumirea SUPRATEN ce a devenit în timp inconfundabilă.

Logotipul companiei este format dintr-un pentagon – figură geometrică în formă de stea cu cinci laturi de diferite culori, cu un cerc în mijloc. Fiecare culoare are o semnificaţie aparte: albastru închis – precizie, albastru deschis – intelect şi transparenţă, roşu – energie, galben – inspiraţie, optimism, verde – relaxare, iar cercul ce le reuneşte simbolizează unitatea şi armonia.

Conceptul brandului este întregit prin sloganul „Marcă de calitate”, care vorbeşte de la sine.  

Munca instructivă
În cadrul companiei SUPRATEN activează un centru de formare, în care sunt instruiţi atât managerii, vânzătorii-consultanţi ai companiei, cât şi toţi doritorii de a cunoaşte teoria şi practica lucrărilor de construcţie şi finisaj. De asemenea, SUPRATEN colaborează cu instituţiile de învăţământ din ţară, contribuind la formarea unor specialişti înalt calificaţi în domeniu.  

Promovarea brandului
SUPRATEN optează pentru publicitatea TV şi radio, publicitatea stradală, expoziţii, sponsorizări şi promoţii. Pentru promovarea brandului, compania alocă anual 1 mln. de lei.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

Cu o Asa companies ca ,, supraten,, poti nu numai sa prosperi dar cred ca poti sa realizezi toate planurile intro singura miscare, bravo baieti.
Selinic   -  
06 Iulie 2013, 19:46
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+6°