VIP Magazin
17 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
SANCOS
Locul 67

SANCOS

Comentează

Cifra

125
de angajaţi formează colectivul SANCOS



Valeriu Oglindă

Director general

Are 55 ani şi este căsătorit. A absolvit USMF „N. Testemiţanu”. Din 1987 este medic şef al Centrului de Medicină Estetică, director general SANCOS. A efectuat stagii în Franţa, Belgia, Istrael, SUA şi Germania. Este laureat al ordinului „Gloria Muncii”.

Deseori, oamenii se privesc în oglindă şi nu le place ceea ce văd. La Clinica de Medicină Estetică SANCOS perfecţiunea nu cunoaşte limite, iar bisturiul chirurgului se transformă în baghetă magică. Peste 100 de diplome acumulate în 25 de ani de activitate demonstrează că la SANCOS visurile devin realitate.

Clinica de Medicină Estetică SANCOS SRL a fost înfiinţată în 1987, devenind prima clinică privată din Republica Moldova. Situată în Chişinău, pe bulevardul Moscova 16, este redenumită în 1996, şi tot atunci înregistrată sub brandul SANCOS. Ideea i-a venit actualului director al clinicii – Valeriu Oglindă. Este primul centru medical privat care a obţinut acreditarea de către Consiliul Naţional de Evaluare şi Acreditare în Moldova, precum şi prima instituţie medicală din Moldova care obţine Certificatul  UNI EN ISO 9001:2000 în managementul calităţii serviciilor.

Activitatea clinicii SANCOS se bazează pe grija faţă de pacienţi, profesionalism şi devotament medical. Aceste noţiuni sunt şi mottourile echipei medicale, care are în componenţa sa peste 125 de angajaţi, dintre care 3 profesori, conferenţiari universitari, 7 doctori în medicină, 42 de medici cu înaltă calificare şi peste 50 de esteticieni şi asistenşi medicali. Este o echipă unită şi dedicată, care pune pe primul plan nevoile clienţilor şi pacienţilor şi asigură prestarea serviciilor la cel mai înalt nivel. La început echipa medicală era constituită din 17 persoane: 3 medici şi 7 asistenţi cosmeticieni, restul fiind personal auxiliar.

Dotată cu echipament ultramodern, clinica SANCOS oferă un spectru larg de servicii: programe pentru pielea îmbătrânită sau problematică, mezoterapie, prevenirea şi tratamentul căderii părului, tratarea celulitei, eliminarea ridurilor, operaţii plastice ale glandelor mamare, liposucţie, corecţia formei nasului şi a urechilor, ginecologie, urologie şi multe altele.  

Simboluri definitorii
Denumirea mărcii comerciale conţine o îmbinare de cuvinte ce reprezintă profilul şi sensul activităţii clinicii: SAN – sănătate: promovarea stilului sănătos de viaţă; COS – cosmetologie: realizarea doleanţei de a deveni ideal.

Logotipul SANCOS a prins viaţă sub mâna profesionistă a designerului şi artistului plastic Alexandru Macovei. Sigla reprezintă denumirea companiei SANCOS, scrisă în două rânduri de culoare neagră şi roşie, aranjate pe fundalul unei picături de culoare galbenă, ce simbolizează vitalitatea.

Sloganul „Calea spre perfecţiune” a fost ales reieşind din profilul de activitate al clinicii: prestarea serviciilor de medicină estetică, şi din scopul propus: promovarea unui mod sănătos de viaţă şi realizarea dorinţelor pacienţilor de a deveni mai frumoşi.

Promovarea brandului
Politica de promovare a brandului SANCOS s-a axat întotdeauna pe comunicarea directă cu vizitatorii şi clienţii clinicii. Transpunerea sau empatia cu starea pacientului este cheia consolidării unei relaţii fidele cu partenerii de dialog.

Cea mai reuşită metodă de promovare s-a dovedit a fi deservirea impecabilă începând cu domnişoarele din recepţie, precum şi consultaţiile complete ale specialiştilor. Clinica SANCOS pune în centrul atenţiei dorinţele pacientului, după principiul „orice client este DOMN!”.

Marca desfăşoară o vastă campanie de promovare pe internet, plasând reclame la peste 15 siteuri de top. Specialiştii clincii sunt invitaţi la emisiuni radio, publică lunar articole de specialitate, sunt activi în cadrul rubricilor de consultaţii online, participă la conferinţe ştiinţifice, organizează work-shopuri cu prezentarea procedurilor etc. Clinica organizează promoţii, concursuri şi tombole cu participarea diverselor categorii de pacienţi. Bugetul destinat marketingului depăşeşte 100 de mii de lei.

Premii
Pe parcursul celor 25 ani de activitate, brandul a acumulat peste 100 de diplome de onoare, de merite şi distincţii, prin participările active la congrese ştiinţifice, conferinţe şi simpozioane naţionale şi internaţionale. În 2001-2004, SANCOS este laureat al Premiului de Stat în domeniul calităţii, productivităţii şi competitivităţii. În 2007 obţine, la Bruxelles, premiul internaţional „Exellence in Business Management”. Din 2006, clinica a luat în fiecare an cel puţin un premiu la diferite categorii ale concursului „Marca Comercială a Anului”, inclusiv premiul mare „Mercurul de aur” în 2010, iar în 2011 – premiul mare „Favoritul Anului” la categoria „Servicii Medicale – Sănătate şi Frumuseţe”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°