VIP Magazin
17 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Prime TV
Locul 62

Prime TV

Comentează

Cifra

1 287 819
de persoane, în mediu, pe zi urmăresc „Prime TV”

Lider absolut în audienţă şi cu acoperire naţională, PRIME TV se plasează printre televiziunile favorite ale moldovenilor, oferindu-le telespectatorilor o gamă largă de emisiuni şi programe de marca televiziunii ruse „Pervîi canal”, dar şi proiecte autohtone exclusive.  

Prime TV deţine a treia reţea naţională de transmisiune TV, difuzând non-stop programe informative şi interactive. Iniţial, canalul retransmitea programele televiziunii naţionale din Rusia, ORT, redenumită „Pervîi Kanal. Vsemirnaia Set” în 1995. Din septembrie 1999, programul local include pentru auditoriul din Republica Moldova, pe lângă versiunea rusă, buletine de ştiri locale şi câteva emisiuni producţie proprie, iar din anul 2007, volumul emisiei zilnice a „Pervîi Kanal Moldova” fost mărit la 24 de ore. Tot în 2007, cu aportul unei companii de creaţie din străinătate, a avut loc schimbarea denumirii canalului în „Prime”, cu sloganul „Mereu primul”. În cadrul creării brandului au fost examinate mai multe variante, de la branduri total diferite de denumirea postului TV retransmis, până la mărci similare. Până la urmă, s-a decis adaptarea brandului postului la condiţiile lingvistice şi culturale ale Republicii Moldova. Astăzi, o echipă formată din peste 200 de persoane munceşte pentru a aduce în casele telespectatorilor informaţii de ultimă oră şi subiecte de interes public. La proiecte noi, numărul angajaţilor creşte cu câteva sute.

Simboluri definitorii
La stabilirea noii denumiri a postului, s-a optat pentru o expresie memorabilă şi simplă care să reflecte misiunea şi viziunea acestuia, varianta perfectă fiind „Prime”, cu semnificaţia „postul nr. 1”. Aceeaşi idee este transmisă prin sloganul „Mereu primul”.

Brandul „Prime TV” este reprezentat printr-un logo simplu, clasic, care reprezintă un post de televiziune generalist, iar pentru a accentua localizarea acestui brand, logoul conţine culorile drapelului Republicii Moldova.

Promovarea brandului
Pentru „Prime TV”, principalul motor de promovare a brandului sunt produsele acestuia. Pe lângă acest fapt, la lansarea brandului, dar şi pe parcurs, a fost derulată o serie de campanii de promovare bazate în mare parte pe outdoor şi pe amplasarea machetelor în presa scrisă şi internet. Cea mai reuşită modalitate de promovare este totuşi lansarea unor produse locale, în special „Fabrica de Staruri”, „Da sau NU”, „Vrei să fii milionar?”, dar şi producerea ştirilor şi a emisiunilor informative. Pentru anul viitor se planifică o producţie naţională.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°