VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Président
Locul 23

Président

Comentează

Cifra

10 mlrd.
de euro pe an este cifra de afaceri a mărcii comerciale „Président”

Combinaţia dintre tradiţia franceză şi cea moldovenească ne oferă o gamă vastă de produse de marca „Président” – brânzeturi importate din Franţa şi smântână produsă în Moldova. Ambele la fel de proaspete, gustoase şi sănătoase.

De câţiva ani, pe rafturile cu lactate din magazinele din capitală şi din ţară au apărut produsele brandului internaţional „Président”. Gama lor a crescut, iar marca a devenit tot mai populară printre moldoveni, făcând concurenţă puternică altor branduri din aceeaşi categorie.

Istoria brandului
Brandul de unt şi brânzeturi „Président” a fost lansat în Franţa în 1968. Creatorul brandului, deja pe atunci vestitul André Besnier, explica alegerea denumirii în felul următor: „Franţa este ţara preşedinţilor. Aici fiecare este preşedinte – al unui club de pescuit, al jucătorilor de popice, al soldaţilor bătrâni.”. „Président” a devenit în timp un brand recunoscut pe toate continentele, comercializat cu succes în aproape 150 de ţări. În fiecare secundă, undeva în lume se vând 20 de produse de marca „Président”.

„Président” în Moldova
În Republica Moldova, marca a fost adusă în 2004, odată cu procurarea de către gigantul francez „Lactalis” a mărcii ALBA. Trebuie să menţionăm că „Lactalis Group” este lider internaţional pe piaţa brânzeturilor. Din 2010, după instalarea unui utilajul ultramodern la Fabrica de Brânzeturi din Soroca, smântâna și brânza de vaci ALBA a primit permisiunea să fie fabricată sub brandul internaţional „Président”.

Brânza proaspătă de vaci „Tradiţie”, de la „Président”, are o consistenţă granulată şi gust uşor acid, proaspăt, culoarea albă, omogenă în toată masa. Produsul conţine o cantitate semnificativă de minerale, în special calciu. Graţie conţinutului redus de grăsimi (0% şi 9%), raportată la alte tipuri de brânzeturi, „Tradiţie” are un aport caloric redus – 100 g de produs, generând doar 88-159 de calorii. Utilajul ultramodern al fabricii permite producerea şi ambalarea în condiţii sterile şi oferă produsului un termen de valabilitate destul de înalt chiar şi fără conservanţi. Datorită acestui lucru, gustul de casă şi prospeţimea brânzei rămâne aceeaşi şi după deschidere pe întreaga perioadă de valabilitate: 21 de zile. În prezent, zilnic, Fabrica de Brânzeturi „Soroca” produce de la o tonă la 1,5 tone de brânză proaspătă de vaci „Tradiţie”, doar pentru piaţa R. Moldova.

Pentru îmbunătăţirea calităţii produselor lactate fabricate sub brandul „Président”, procesul tehnologic de la la Fabrica de Brânzeturi „Soroca” este supravegheat de supervizori de la „Lactalis Group” din Franţa, ceea ce contribuie la obţinerea unui produs superior. În plus, aceasta este prima fabrică de produse lactate din Republica Moldova care implementează cu succes HACCP – standardul pentru managementul siguranţei alimentelor.

Colaborând cu aproximativ toate magazinele din ţară, produsele de marca „Président” rămân a fi printre cele mai solicitate la ora actuală. Sortimentul include brânză, caşcaval de diverse soiuri, cremă de brânză, brânză de capră, de vaci, frişcă, toate fiind importate din Franţa sau Rusia, precum şi smântână, produs autohton fabricat la Soroca.

Simboluri caracteristice
Logotipul companiei reprezintă trei steme diferite ale familiei Besnier, cea care a fondat grupul „Lactalis”. Cununa din frunze de dafin imprimată pe logotip formează un oval în jurul celor trei steme şi simbolizează premiile romanilor antici acordate în cinstea unui câştig.

Sloganul „Calitate garantată” este ecoul esenţei produselor de cea mai înaltă calitate, oferite către consumatorii finali.

Promovare
Compania a investit circa 10% din cifra de afaceri în campania de promovare a produselor, în importul de noi produse conform cerinţelor clienţilor, dar şi în calitatea ambalajelor. Caşcavalurile „Président” sunt promovate prin colaborarea directă cu bucătarii din restaurante. Şi asta pentru că anume aceste produse reprezintă un segment vizibil. Spre exemplu, când pentru un eveniment se pregătește un platou cu aperitive de brânză, în farfurie se expun toate tipurile de caşcavaluri anume pentru a ridica cultura de consum, inclusiv a vinului. Acest lucru este posibil deoarece caşcavalurile franceze produse sub acest brand sunt fabricate pentru fiecare soi de vin aparte.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+11°