VIP Magazin
17 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
PRO TV
Locul 24

PRO TV

Comentează

Cifra

300.000
de moldoveni urmăresc în fiecare seară ştirile PRO TV Chişinău



Cătălin Giosan

Director  PRO TV Chişinău

S-a născut la 4 ianuarie 1970 în or. Gura Humorului din jud. Suceava, România, şi a absolvit Universitatea din Bucureşti. În 1995 a devenit reporter, apoi producător la una dintre primele televiziuni comerciale din România – PRO TV. În 1998 devine director al PRO TV Chişinău.

A intrat în casele şi inimile modovenilor acum 13 ani şi a reuşit să-şi păstreze locul de cinste. În fiecare zi, moldovenii urmăresc ştirile PRO TV Chişinău, care au schimbat mentalităţi, au influenţat cursul Republicii Moldova şi au relatat întotdeauna adevărul.

Brandul PRO TV a intrat pe piaţa media din România pe 1 decembrie 1995. A făcut furori pe piaţa media locală, reuşind să aducă în casele românilor ştiri de calitate, abordate profesionist şi nepărtinitor. Proprietarii postului sunt Adrian Sârbu şi grupul american de ştiri Central European Media Enterprises. Pentru lansarea mărcii s-au investit circa 20 de milioane de dolari.

PRO TV Chişinău
La Chişinău, ideea lansării brandului PRO TV a prins contur în 1999 şi a fost implementată de Cătălin Giosan, actualul director. Lansat pe 3 septembrie 1999, seară de seară, punctuală şi neobosit de creativă, echipa PRO TV ne rezumă în 30 de minute noutăţile din viaţa socială a ţării.

Toţi moldovenii conectaţi la reţelele de cablu pot urmări, de trei ori pe zi, buletinele de ştiri de la 17:00, cu Anişoara Loghin, buletinul principal al zilei de la 20:00, prezentat de Angela Gonţa, care a devenit faţa postului TV, şi ştirile serii de la 22:30, cu Sorina Obreja.

În afară de majoritatea reţelelor de TV prin cablu, programul poate fi recepţionat şi terestru în zonele Chişinău, Bălţi, Cahul, Varniţa şi Orhei, pentru ultimele trei obţinând licenţă de emisie prin antenă în 2007. În acelaşi an a fost lansat portalul de ştiri al televiziunii, site-ul protv.md.

Grila de emisie
De-a lungul anilor, au apărut mai multe produse marca PRO TV. În 2004, Lorena Bogza a dat startul talk-show-ului „În PROfunzime”, care se menţine în topul celor mai populare emisiuni din ţară. În 2007 au fost lansate emisiunile „VIP magazin”, „Profit” şi „Autoexpert”, cea din urmă fiind difuzată şi astăzi. În 2010, apar alte două emisiuni – „Secrete din grădină” şi „Dezbateri electorale: Te votezi la Pro TV”. La începutul anului 2012, a fost lansat şi site-ul marca PRO – perfecte.md. Din aceeaşi familie face parte şi postul de radio PRO FM.

Simboluri definitorii
Marca a optat pentru un logotip simplu – au imprimat sintagma „Ştirile PRO TV Chişinău” pe un fundal albastru, trasând mai jos câteva linii roşii-verzi-albastre, asociindu-şi profilul cu ideea „pro televiziune”. Au ales sloganul „Gândeşte liber”: simplu, concis, dar încărcat cu energia semnificaţiei, pentru a reda misiunea şi valorile brandului.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°