VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
On Clinic
Locul 20

On Clinic

Comentează

Cifra

În lume, „On Clinic” numără peste
138 de filiale



Aurelia Radu-Dodu

Director general „On Clinic” Moldova

S-a născut în august 1970 în or. Moghiliov Podoliskii, Ucraina, iar pasiunea pentru medicină o descoperă  din copilărie. Părinţii ei aveau prieteni de profesie medici, iar Aurelia îi admira ca pe nişte Dumnezei. Fascinată atât de mult de inocenţa halatelor albe, de lumea medicală, a realizat că ajutorul oferit oamenilor prin intermediul acestei meserii este înălţător şi îţi aduce fericirea. Astfel, şi-a ales drumul în viaţă. Încă de pe băncile şcolii generale nr. 2 din oraşul Edineţ, Aurelia a acordat o deosebită atenţie studiului, obţinând medalia de aur la absolvire, apoi, de-a lungul celorlalţi ani de şcoală, inclusiv în facultate, a învăţat ştiinţa de a trata o boală, de a alina o suferinţă, de a vorbi frumos unui om aflat într-un moment greu. În prezent se ocupă mai mult cu managementul medical şi consideră că este un pas firesc pentru oricine doreşte să ofere mai mult semenilor săi.

„On Clinic” a fost fondat în 1987 în Israel, apoi s-a extins în Australia, Europa, Asia şi America de Sud. În timp, a devenit una dintre cele mai mari reţele de clinici private din lume, cu peste 138 de filiale şi peste 3,5 milioane de pacienţi.

Iniţial, centrul a fost creat pentru rezolvarea problemelor privind potenţa bărbătească. Chiar numele clinicii, implicit, brandul sub care se oferă serviciile medicale „On Clinic” comunică pacienţilor specializarea în acest domeniu: în limba ebraică ON reprezintă simbolul demnităţii bărbăteşti, având şi semnificaţia „început de Dumnezeu”; în engleză ON semnifică START, iar tradus din rusă, înseamnă EL.

„On Clinic” în Moldova
Ideea de a deschide o filială la Chişinău i-a venit Aureliei Radu-Dodu după ce fratele său s-a angajat la „On Clinic” în Bucureşti. Clinica din Chişinău s-a deschis la 27 iunie 2006, iar pe 30 iunie „On Clinic” îşi primeşte primul pacient. Pe atunci, centrul avea 18 angajaţi, iar astăzi, dintre cei 65 de angajţi, 20 sunt medici specialişti, care, deşi nu sunt toţi cunoscuţi pe plan internaţional, au un nivel profesional extrem de înalt, datorită studiilor, stagiilor de practică, participării la congresele de specialitate, experienţelor medicale şi colaborărilor cu specialişti din străinătate. Rezultatele vorbesc de la sine: peste 40.000 de cazuri medicale rezolvate în „On Clinic” Chişinău în cei şase ani de activitate, timpul valorificat la maximum pentru fiecare pacient – consultaţii complexe, analize medicale obţinute rapid, diagnostice exacte, tratamente la standarde internaţionale, precum şi o relaţie caldă şi strict confidenţială cu fiecare pacient în parte.

Logo şi slogan
Logoul „On Clinic” este parte definitorie a întregului concept de marketing, simbol puternic şi memorabil în conştiinţa oamenilor din întreaga lume. Logoul albastru pe fond alb, cu un design simplu şi clar, reprezintă un element forte şi accesibil în recunoaşterea pe plan mondial a simbolului, fără a fi nevoie de traducere în diverse limbi. Sloganul „Rezolvările delicate ale problemelor delicate” reprezintă în totalitate specificul centrului medical. Tratarea delicată şi individuală a pacientului şi grija medicilor faţă de pacienţi permite brandului „On Clinic” să fie asociat perfect cu excelenţa în medicina privată din Moldova.

Promovare
În primii ani de existenţă focusul a fost pe BTL, pentru că aşa era piaţa la vremea respectivă. A continuat promovarea brandului prin crearea propriului site reprezentativ – www.onclinic.md, prin prezenţa publicităţii în mass-media (TV, radio, ziare şi reviste, internet), prin participarea sau crearea diverselor emisiuni de sănătate, prin colaborările cu diferite companii naţionale, publicitate outdoor, prin studiile efectuate de diverse organizaţii de consultanţă care au permis o estimare reală a primei poziţii a clinicii pe piaţa medicală din Moldova. Strategiile de marketing şi comunicare au adus un plus informaţional în rândul populaţiei din Moldova, feedbackul fiind unul foarte bun.

Premii şi diplome
În octombrie 2010, clinica a câştigat distincţia BEST 2010 BRAND OF THE YEAR, ocupând primul loc printre clinicile de medicină intimă. Tot atunci, „On Clinic” Moldova a devenit partener al proiectului internaţional „Eurocard”. A fost unul dintre cei mai mari parteneri ai proiectului „Victoria Shopping”, oferind participanţilor la proiect certificate de sănătate, în valoare de 300 de lei, pentru vizita la medicii cosmetologi. Participarea la nenumărate evenimente de caritate le-a permis să devină un prieten de nădejde în viaţa comunităţii.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+11°