VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Nr. 1
Locul 59

Nr. 1

Comentează

Reţeaua de supermarketuri „Nr. 1” oferă o gamă atât de vastă de produse, încât fiecare poate găsi orice îi place sau are nevoie. Probabil din acest motiv, aceste magazine sunt cele mai populare printre moldoveni.

Compania „47th Parallel”, care a inventat şi a implementat proiectul  Supermarket „Nr. 1”, şi-a propus să corespundă cerinţelor mereu în schimbare ale consumatorului din Republica Moldova, oferindu-i tot de ce are nevoie sub un acoperiş.

Primul supermarket din lanţ a fost inaugurat în 2000 şi avea o suprafaţă totală de 300 de metri pătraţi. Magazinul este deschis 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână.

Al doilea magazin a fost deschis în septembrie 2002, la parterul centrului comercial „Sun City”. Suprafaţa totală a supermarketului constituie 1300 de metri pătraţi şi era cel mai mare din reţea la acel moment. Astăzi, acest record îl deţine supermarketul „Nr. 1” de pe Viaduct, care are şi secţii cu haine, veselă, jucării, plante, iar sortimentul se lărgeşte în continuare.

Cel mai mare avantaj al magazinelor din această reţea îl constituie sortimentul vast de produse oferite, atât autohtone, cât şi de import, compania având contracte cu producători din Germania, Olanda, Franţa, Italia, Rusia, România, China ş.a.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+19°