VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Niagara fitness club
Locul 57

Niagara fitness club

Comentează

Cifra

Investiţiile în brandul „Niagara” sunt estimate la
$ 4,5 mln.



Evghenii Orlov

Director ÎM „Niagara club” SRL

S-a născut pe 19 august 1980, este absolvent al Universităţii Cooperatiste Comerciale din Moldova. Deţine funcţia de director general al „Niagara club” din anul 2008. Celibatar.

După opt ani de activitate, „Niagara fitness club” a devenit unul dintre cele mai bune centre sportive din CSI şi din Europa de Sud-Est, investind considerabil în calitatea şi diversitatea serviciilor prestate şi lucrând neîntrerupt la perfecţionarea imaginii şi a strategiilor de promovare.

ÎM „Niagara club” SRL  a fost fondată în anul 2004 de către Alexandru Pincevschii şi Yaacov Tichman, iar la elaborarea conceptului s-a implicat compania rusă „Strata Partners”, care a prestat clubului, chiar din start, servicii de consulting.

Lansarea mărcii comerciale „Niagara” a fost anticipată de câteva etape: analiza minuţioasă a pieţei şi stabilirea spectrului de servicii, crearea unui design personalizat care să corespundă nivelului enunţat şi construirea propriu-zisă a clubului.

Creşterea numărului de clienţi chiar din primele săptămâni de lucru, reacţiile acestora şi interesul în creştere al maselor faţă de noul club de fitness au fost adevărata verificare a realităţii şi confirmarea unui bun început.

Elemente definitorii
„Niagara” este denumire de cascadă, iată de ce simbolul clubului este apa. Primul logotip al clubului era laconic şi rafinat, litera „N” simbolizând valul, cascada.  După patru ani, în urma unei mici reparaţii, a fost schimbat şi logotipul, dar a rămas neschimbat sufixul „Orange˝. În august 2011, după reconstruirea clubului, acesta şi-a modificat denumirea şi logotipul şi a renunţat la sufixul „Orange˝.

Noul logotip corespunde în totalitate noului design al clubului. Două simboluri, de nedespărţit de logotip, reprezintă doi oameni sportivi, moderni şi activi. Bărbatul şi femeia – albastru şi oranj.

Sloganul „Niagara fitness club”, „Sportul este sănătate! Sănătatea este viaţă! Viaţa este un trofeu! Niagara fitness club – dăruieşte sănătate ţie şi celor dragi!”, a fost stabilit odată cu crearea clubului şi, de atunci, timp de şapte ani, a rămas acelaşi, pentru că şi strategia de dezvoltare a clubului este aceeaşi.    

Profilul clienţilor
Publicul-ţintă al clubului „Niagara” sunt oamenii trecuţi de 30 de ani, cu venituri ce depăşesc nivelul mediu. Clienţii potenţiali ai clubului ocupă funcţii administrative în marile companii din ţară şi de peste hotare, sunt angajaţi ai ambasadelor, politicieni, artişti ş.a. Potrivit statisticilor, cca. 25% din clienţii clubului sunt străini, persoane ce se află în Moldova cu o oarecare misiune, fiind directori ai unor companii străine sau ambasadori.  

Promovarea brandului
Strategia de reclamă şi marketing a clubului este concepută în baza target grupului. Marketerii clubului de fitness studiază continuu sferele şi companiile unde pot găsi potenţiali clienţi. Faţă de oamenii de un asemenea nivel este necesară o abordare specifică. Clubul de fitness „Niagara” optează pentru publicitatea în revistele autohtone, publicitatea online şi pe ecrane LED. De asemenea, lunar, clubul elaborează noi propuneri şi promoţii pentru procurarea cardurilor de club. 

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+7°