VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
NESCAFÉ
Locul 19

NESCAFÉ

Comentează

Cifra

4 500 de căni
de cafea NESCAFÉ se beau în lume în fiecare secundă



Alexander  Georgievsky

Manager general

S-a născut pe 29 august 1971 în Ucraina, are studii superioare. În cadrul companiei „Nestlé” lucrează din 2001, iar în Moldova – din august 2012. Este căsătorit şi are un băiat de şapte ani, care merge în clasa întâi la Chişinău.

O ceaşcă de cafea dimineaţa este, pentru mulţi, un ritual indispensabil. În fiecare clipă, în lume se beau mai mult de 4,5 mii de căni de cafea NESCAFÉ. Brandul deţine astăzi poziţia de lider în peste 83 de ţări, printre care şi Republica Moldova.

Unul dintre cele mai mari concerne elveţiene, compania „Nestlé” are o istorie de peste 150 de ani și un portofoliu de 6000 de branduri, NESCAFÉ fiind printre cele mai cunoscute.

Istoria brandului
Istoria acestui brand coincide cu cea a cafelei solubile, care a apărut drept rezultat al cercetărilor îndelungate ale chimistului elveţian Max Morgenthaler. După 8 ani de muncă asiduă, la 1 aprilie 1938 el şi-a prezentat lumii invenţia. Denumirea noului produs vine de la denumirea companiei producătoare – „Nestlé” şi a băuturii – cafea.

Rapiditatea pregătirii şi lipsa zaţului au fost apreciate atât de specialişti, cât şi de consumatori. În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, NESCAFÉ s-a bucurat de o cerere enormă în rândurile soldaşilor, iar în anii 1950 a devenit băutura preferată a iubitorilor de rock-n-roll.

Calitate şi inovaţie
Compania „Nestlé” a păstrat de-a lungul anilor tradiţiile calităţii, iar datorită inovaţiilor, compania îşi perfecţionează continuu produsele, pentru a le oferi consumatorilor un gust şi o aromă irepetabile. În toată lumea, există doar două tehnologii de producere a cafelei solubile, ambele inventate de specialiştii companiei „Nestlé”.

La producerea cafelei solubile, tehnologiile speciale permit colectarea şi păstrarea intactă a aromei boabelor de cafea. Una din aceste tehnologii, utilizată la producerea cafelei NESCAFÉ Gold, constituie un avantaj serios în faţa concurenţilor. Pentru producerea cafelei NESCAFÉ, se aleg cele mai scumpe soiuri de cafea, crescute cu grijă în zonele exotice ale planetei. Calitatea boabelor, completată de tehnologiile folosite, oferă posibilitatea de a transmite consumatorului aroma unică şi gustul plin al cafelei, apreciate de cunoscători.

Astăzi NESCAFÉ propune un sortiment vast de produse în diverse ambalaje, pentru orice gust şi posibilităţi financiare. Ca şi până acum, compania „Nestlé” se conduce după regula „NESCAFÉ este numărul 1 în toată lumea”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+11°