VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
My Revival
Locul 55

My Revival

Comentează

Cifra

130 de piese
vestimentare apar în fiecare colecţie nouă


Valentina Andreev

Director general

Lucrează în compania „Tricon” din 1971, având mai multe funcţii – tehnolog, şef de producere, şef de creaţie, inginer-şef şi apoi director general, funcţie pe care o deţine de 20 de ani. A făcut Facultatea de Economie la Universitatea de Stat din Moldova. Decorată cu ordinul „Gloria Muncii”. Este căsătorită şi are un copil.

Compania „Tricon” reprezintă o istorie de succes, care demonstrează că brandurile create şi dezvoltate în Moldova pot concura cu mărcile de import. În 2008, compania a lansat un al doilea brand – „My Revival”.

Acesta din urmă a venit pe piaţa autohtonă într-o perioadă în care 90% din producţia companiei era destinată exportului. Managerii companiei au încercat, încă o dată, să deturneze clişeul existent precum că hainele „made in Moldova” sunt demodate şi deloc atractive. Şi le-a reuşit. Cele două „mărci-surori” au câştigat încrederea cumpărătorilor în timp, oferind modele de haine versatile, comode, din ţesături naturale. Şi au un preț accesibil. Astfel, brandurile propun modele de tricot şi confecţii – elegante, comode, adecvate cerinţelor şi pretenţiilor consumatorilor.

Istoria brandurilor
Societatea pe acţiuni „Tricon” din oraşul Cahul a fost fondată în 1966 şi este cel mai important producător de confecţii şi tricotaje din sudul ţării. Mai mult decât atât, este una dintre companiile care au reuşit să se restructureze şi să se adapteze la noile condiţii economice după destrămarea URSS, lucru datorat în mare parte directorului general Valentina Andreev. Compania a stabilit colaborări cu mari branduri din Italia şi Germania, astfel încât pe etichetele hainelor produse de angajaţii „Tricon” scria „Max Mara”, „Max&Co”, „PennyBlack”, „Basler”.

Cele mai mari schimbări s-au produs din  2006: s-au investit peste 8 mln. de lei în utilaje noi, unice în Moldova, în personal şi în promovare. Astfel, în 2008, când criza economică era în toi, compania a lansat un al doilea brand pe piaţa autohtonă – „My Revival”, mai modern, mai stilat, destinat femeilor de afaceri, oferind ţinute clasice, în stil business. Colecţiile acestui brand completează astăzi cu succes oferta de la „Tricon”, care propune o gamă largă de produse din tricot şi confecţii în stil casual, pentru femei şi bărbaţi.

Oferta
Compania lansează câte două colecţii pe an pentru fiecare brand, toate a câte 120-130 de piese – costume, sacouri, pulovere, pantaloni, blazere, paltoane şi două colecţii de rochii de seară, care urmează să fie lansate în această lună. În prezent, compania are o reţea proprie de distribuţie, formată din zece magazine de firmă în Chişinău, Bălţi şi Cahul, câte cinci pentru fiecare brand.

Pentru a fi cu un pas înaintea concurenţilor, cele două branduri dispun de o echipă bine formată, inclusiv designeri moldoveni, ingenioşi şi profesionişti, care se perfecţionează din propria experienţă, dar împrumută cu succes şi din cea a specialiştilor din Germania, Italia, Rusia şi România. În total, peste 700 de oameni muncesc cot la cot pentru a crea produse autentice, de calitate. În jur de 70% din angajaţi sunt din raionul Cahul, acolo unde este amplasată fabrica. Pentru toţi se organizează transport gratuit zilnic, pe o rază de 40 km.

Promovare
Un brand bun îşi asigură promovarea oferind zi de zi, sau, mai bine zis, cu fiecare colecţie, haine de calitate, stilate şi moderne, dar şi accesibile. Este una din regulile respectate de brandurile „Tricon” şi „My Revival”. Nu au lipsit, bineînţeles, numeroase articole de publicitate, colaborări, reclame, pentru un plus de prestigiu al companiei. La moment, ambele branduri participă în campania de promovare a mărcilor autohtone din domeniul îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii DIN INIMĂ, organizată cu ajutorul proiectului CEED, USAID. Astfel, modelele din colecţiile noi apar pe panouri publicitare din tot oraşul, fiind recomandate de vedete autohtone.

Premii
Din colecţia de lauri culeşi de fabrica de textile fac parte numeroase menţiuni şi nominalizări, dar şi titluri înalte. „Tricon” a fost desemnat de către preşedintele Republicii Moldova, în 2006 şi 2007, ca fiind cel mai bun contribuabil. A urmat premiul de stat pentru realizări în domeniul calităţii din partea Guvernului, în 2007 şi 2008, dar şi certificate onorifice din partea Camerei de Comerţ şi Industrie. Tot la categoria diplome „Tricon” a bifat, cinci ani consecutiv, premii mari, medalii de aur şi de argint în cadrul competiţiei republicane „Marca Comercială a Anului”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+4°