VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Moldtelecom
Locul 53

Moldtelecom

Comentează

Cifra

Numărul noilor abonaţi la televiziunea digitală IPTV a crescut
cu 46%
faţă de finele anului 2011



Vitalie Iurcu,

director general:

„Astăzi oamenii se bazează tot mai mult pe informaţiile şi serviciile oferite de aplicaţii şi sisteme de operare inteligente. Pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor în creştere ale clienţilor, oferim servicii moderne la pachet: soluţii noi de voce, internet mobil şi în bandă largă la cele mai mari viteze, combinate cu televiziune performantă, accesibile tuturor cetăţenilor ţării. Astfel, compania noastră ia în calcul dorinţele oamenilor de a beneficia de cele mai noi servicii de telecomunicaţii pentru a schimba în bine viaţa în Republica Moldova.”

„Moldtelecom” este operatorul naţional de comunicaţii cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa din Moldova, fiind unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. „Moldtelecom” aduce clienţilor săi tot ce e mai bun din universul tehnologiilor de ultimă generaţie şi contribuie activ la prosperarea socială a ţării.

S. A. „Moldtelecom” a fost creată la 1 aprilie 1993, în rezultatul restructurării sectorului de telecomunicaţii în republică. În toţi aceşti ani, întreprinderea a dezvoltat şi diversificat continuu serviciile de telecomunicaţii, fiind mereu în pas cu noutăţile mondiale  în domeniu. Adiţional sferei tradiţionale de activitate – telefonia şi internetul fix, S.A. „Moldtelecom” s-a lansat şi ca operator de servicii de telefonie mobilă, în 2007 aducând pe piaţa republicii o tehnologie inovatoare – telefonie mobilă în standardul CDMA, frecvenţa 450 MHz. Iar din aprilie 2010, „Moldtelecom” a lansat servicii de telefonie mobilă de generaţia a treia, cu marca comercială „Unité 3G”.

Servicii revoluţionare
În februarie 2010, preocupată de îmbunătăţirea serviciilor oferite, compania lansează, în premieră pe piaţa de profil din Moldova, serviciul de televiziune digitală IPTV, oferindu-le clienţilor posibilitatea de a se conecta la o nouă lume digitală, în care culorile, sunetul şi detaliile sunt aproape perfecte. Tot în premieră pentru Moldova, în decembrie 2010, compania lansează serviciul de televiziune digitală de înaltă definiţie HDTV pe platforma IPTV. Inovaţia noului serviciu constă în difuzarea canalelor de televiziune în standardul HD, prin care se asigură imagini mai clare decât în realitate, cu posibilitatea de a viziona canalele de televiziune într-o calitate excepţională a imaginii comparativ cu cea în Standard Definition.

Odată cu lansarea noului serviciu, compania „Moldtelecom” încearcă să-şi orienteze cât mai mult interesele către clienţi, oferindu-le cele mai inovative, atractive şi avantajoase pachete de televiziune digitală şi acces la internet la viteză sporită. Astfel, abonaţii pachetelor de televiziune digitală IPTV se bucură de un tratament separat, oferte avantajoase la preţuri accesibile, precum şi diverse promoţii interactive. Departamentul tehnic este responsabil de controlul calităţii, implementarea tehnologiilor şi suportul tehnic al serviciului. Centrul suport clienţi asigură deservirea prin telefon a abonaţilor la pachetele de televiziune digitală IPTV.  

Elemente definitorii
Luând în consideraţie că brandul „Mold-telecom” este deja foarte cunoscut pe piaţa din Moldova ca cel mai mare operator de telecomunicaţii, s-a decis să se păstreze continuitatea în promovarea serviciului de televiziune digitală IPTV. S-au păstrat valorile, sloganul şi stilistica „Moldtelecom”. Elementul „televiziune digitală” a completat şi diversificat logoul „Moldtelecom,  în conformitate cu fontul şi stilul, care a fost utilizat în logoul de bază. Noua variantă se utilizează în toate materialele publicitare care promovează serviciul respectiv.

Promovarea serviciului IPTV
Din punct de vedere a vizualului, în promovarea serviciilor de televiziune digitală IPTV se utilizează imagini în culori diverse şi vii, după diversitatea canalelor TV, precum şi personaje de diferite vârste şi interese.

Campania de lansare a televiziunii digitale a fost realizată în două etape de comunicare – de imagine și de produs. Pentru prima etapă au fost implicate toate resursele de comunicare: TV (s-a realizat un spot de imagine de până la 40 de secunde, care a fost pus în emisie la zece posturi TV cu acoperire naţio-nală), radio, OOH, internet. În plus, a fost organizat un eveniment de amploare, cu prezentarea posibilităţilor serviciului de televiziune digital IPTV. Practic în toate centrele comerciale din capitală a fost instalat câte un televizor performant, cu posibilitatea testării pentru public a serviciului de televiziune digitală. În cadrul celei de-a doua etape, s-a comunicat despre ofertele concrete pentru serviciul de televiziune digitală. De la lansarea produsului şi campaniei de imagine, au avut loc opt campanii de amploare pentru promovarea ofertelor IPTV, la care s-a utilizat un media-mix tradiţional: TV, OOH, internet, radio, In-store comunicaţii. Bugetul de promovare a fost repartizat pe canale în felul următor: TV –  56%,OOH – 15%, Radio – 7%, presa şi materiale tipărite – 8%, Web – 3%, BTL – 6%, In-store comunicaţii - 5%.

Succesul „Moldtelecom”
Al doilea an consecutiv, brandul „Unité” înregistrează cea mai semnificativă rată de creştere a numărului de utilizatori de telefonie mobilă, care constituie circa 50 la sută. La ora actuală, „Moldtelecom” este în topul operatorilor de televiziune digitală cu cel mai înalt indice de atragere a noilor abonaţi, în creştere cu 46%, faţă de finele anului 2011.În acest an, la Gala Premiilor „Marca Anului”, „Moldtelecom” a obținut premiul mare „Mercuriul de Aur” la nominalizarea „Favoritul Anului”, pentru cel mai de succes serviciu implementat de companie – „Televiziunea digitală IPTV”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+7°