VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Mobvaro-M
Locul 50

Mobvaro-M

Comentează

Cifra

150.000
de familii au ales până acum mobila „Mobvaro-M”



Valeriu Benderschi

Director

Are 37 de ani şi două facultăţi absolvite – Colegiul de Viticultură şi Vinificaţie, specialitatea manager în vinificaţie, şi Universitatea Agrară de Stat, Facultatea de Horticultură. Nu este căsătorit şi are o fiică pe nume Mădălina.

Sofisticatele şi rafinatele piese de mobilier „Mobvaro-M” au intrat în topul preferinţelor a mii de clienţi care apreciază stilul, calitatea, dar şi bunul-gust. Un brand cu peste un deceniu de tradiţie, marca „Mobvaro-M” se ajustează la tendinţele sezonului, pliindu-se la cerinţele unui portofoliu tot mai consistent de clienţi.

Brandul „Mobvaro-M” a fost lansat pe piaţă acum 11 ani, în februarie 2001, la iniţiativa lui Valeriu Benderschi, fondator şi director al companiei. Deşi, din start, echipa „Mobvaro” era formată din doar trei persoane, afacerea a evoluat spectaculos, astăzi  compania numărând 120 de angajaţi. Principiul managerilor acestei afaceri, cel de a oferi  mobilă de calitate la un preţ mai mult decât avantajos, a adus companiei un succes demn de cartea recordurilor: astăzi, „Mobvaro-M” este lider în vânzarea mobilei şi deţine 90% din vânzările angro pe piaţa autohtonă. Ar fi fost ciudat să fie altfel, pentru că designerii de la „Mobvaro-M” pun accent atât pe originalitate şi tendinţe, cât şi pe culorile, texturile şi formele în vogă în lumea internaţională a mobilei.

Brandul „Mobvaro-M” oferă atât produse de mobilă de lux, cât şi game accesibile cumpărătorului cu venituri mai mici. Peste 500 de modele de o uimitoare paletă din 50 de nuanţe îşi găsesc destinatarii atât din clasa econom, cât şi din clasa lux. Producţia „Mobvaro-M” excelează prin modele exclusive de dulapuri, uşi, dormitoare, bucătării sau mansarde amenajate modern. În plus, cumpărătorii nu au grija transportului sau asamblării şi beneficiază de sfaturile experţilor în materie de design interior.

Logo şi sloganuri
Logoul brandului „Mobvaro-M” a fost retuşat de-a lungul timpului, iar astăzi înfăţişează denumirea întreprinderii, ilustrată alături de un dulap din lemn de stejar şi două ghinde. Imaginea mărcii reprezintă valori perene precum tradiţia şi longevitatea, simboluri care se regăsesc şi în cele câteva sloganuri: „Mobvaro-M – lider absolut în vânzarea mobilei”, „Mai mult de 500 de modele şi 50 de culori”, „Cel mai bun raport dintre preţ şi calitate” sau „Mobilă pentru toţi”. Toate aceste formule sunt actuale şi se utilizează în funcţie de tipul de publicitate abordat.

Promovare
 „Mobvaro-M” a optat pentru formula „Un produs bun îşi câştigă rapid şi încrezut clienţii”, iar pentru mai multă receptivitate, compania a apelat la publicitatea radio şi la cea televizată. Şi fluturaşii, împărţiţi de distribuitori de reclame, au adus la uşa companiei sute de clienţi. Specialiştii în marketing de la „Mobvaro-M” nu au ezitat să-şi promoveze produsele pe reţelele de socializare şi pe cele 14 maşini care livrează mobila prin toate colţurile ţării. De un feedback considerabil se bucură şi promoţiile, reducerile sau lichidările de stocuri.

Compania derulează cu succes şi o intensă activitate socială şi de caritate. Mănăstirile Hârbovăţ, Frumoasa, Răciula, Hârjăuca, biserici din Parcani, Păuleşti, Palanca şi Chişinău sunt mereu susţinute financiar de „Mobvaro-M” în diferite lucrări de reconstrucţie.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

MA MINDRESC CA ESTI DIN SATUL MEU NATAL ,BRAVO!
margareta   -  
15 Noiembrie 2013, 11:38
Sus ↑
Bravo
bs   -  
01 Septembrie 2014, 13:41
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°