VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Mobiasbancă
Locul 49

Mobiasbancă

Comentează

Cifra

3,361
miliarde de lei constituie totalul activelor băncii



Ridha Tekaia

Preşedintele băncii

Are o experienţă de peste 25 de ani în cadrul Grupului Société Générale, colaborând atât în reţeaua franceză, cât şi în subdiviziunile din reţeaua internaţională. A activat în Camerun, Cehia şi Algeria, iar funcţia din Republica Moldova a preluat-o în mai 2012. Este căsătorit şi are doi copii.

Mobiasbancă – Groupe Société Générale înseamnă primele credite de consum în Moldova, primele carduri de credit NEOS, dar şi primul card bancar pentru femei Chérie-Chérie.

Brandul „Mobiasbancă” a apărut în 1990, odată cu fondarea instituţiei. A fost o etapă importantă, când se definea segmentul de consumatori şi imaginea băncii. „Mobiasbancă” a ales să devină o bancă accesibilă tuturor, de aici şi primul slogan – „Mobiasbancă este banca Dumneavoastră”. În 2003 au apărut în Moldova şi primele credite de consum, care au devenit în timp foarte populare. Tot atunci banca a decis să-şi direcţioneze activitatea spre o nouă categorie de clienţi, nevalorificată anterior – persoanele fizice. Ofertele de produse noi destinate populaţiei sunt completate de un nou slogan – „Mobiasbancă – suntem o familie!”.

Epoca Groupe Société Générale
Integrarea în Groupe Société Générale, care a avut loc în 2007, presupune preluarea practicilor şi a standardelor de activitate utilizate de membrii grupului, dar şi a valorilor promovate – Profesionalism, Spirit de Echipă, Inovaţii. În 2011, Groupe Société Générale propune o nouă platformă de imagine, bazată pe munca în echipă şi parteneriat. Lansată iniţial în Franţa, apoi în alte ţări europene, campania „Building Team Spirit Together” ajunge şi în Moldova, promovând sloganul: „Mai puternici împreună”.

Elemente definitorii
Noul logotip are la bază un logogrif asiatic foarte vechi – Tangram, cunoscut sub denumirea de „Pătrat magic” – simbol care reprezintă Grupul Société Générale, dar şi „Mobiasbancă”, din 2007. Acesta simbolizează stabilitatea, puterea şi siguranţa.

Culorile roşu şi negru, devenite definitorii în promovarea „Mobiasbancă”, vin să amintească atât de căldura şi vitalitatea cu care sunt trataţi clienţii, cât şi profesio-nalismul combinat cu seriozitatea pe care o adoptă angajaţii băncii. Linia albă din mijloc dă echilibru celor două culori puternice, simbolizând deschidere şi perspectivă. Brandul băncii este prezent în Chişinău, Anenii Noi, Bălţi, Cahul, Comrat, Căuşeni, Drochia, Edineţ, Hânceşti, Ialoveni, Orhei, Soroca şi Ungheni.

Premii
Banca a obţinut mai multe premii în cadrul concursului „Marca Comercială a Anului”: „Mercuriul de Aur” la ediţia din 2003, Diploma de onoare la nominalizarea „Fidelitate” în 2004, la categoria „Servicii bancare”, „Mercuriul de Aur” pentru „Debutul Anului” în 2005 pentru marca comercială „Credit Retail”, Medalia de Onoare pentru „Debutul Anului” în  2006 pentru marca comercială NEOS şi „Mercuriul de Aur” în 2009, la categoria „Instituţii financiare, produse şi servicii”, nominalizarea „Inter”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°