VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Micuşa Stil
Locul 48

Micuşa Stil

Comentează

Cifra

4 saloane
fac parte din reţeaua „Micuşa Stil”



Victor Micuşa

Director şi fondator

S-a născut la 17 august 1966 la Cotiujenii Mici, raionul Sângerei. Este absolvent al Facultăţii de Economie şi Gestiune a Universităţii Agricole din Moldova. Este membru al juriului internaţional de coafură, preşedintele Organizaţiei Obşteşti „Uniunea Frizerilor şi Cosmeticienilor din Moldova”. Este căsătorit şi are doi copii.

Reţeaua de saloane „Micuşa Stil” este unul dintre brandurile cu renume în industria frumuseţii de la noi, în mare măsură datorită fondatorului şi conducătorului afacerii, Victor Micuşa, care a crescut cei mai buni meşteri ai coafurii şi make-upului de la Chişinău.

Afacerea a început prin luarea în chirie şi dezvoltarea frizeriilor aflate în prag de faliment. Aceasta s-a organizat, structurat şi dezvoltat după un sistem piramidal, acum „Micuşa Stil” însemnând o frizerie pe lângă care activează şi o şcoală de frizeri, un salon de frumuseţe „econom class” şi două saloane „business class”. Sistemul de lucru al reţelei este absolut democratic, prevăzând servicii pentru toate gusturile şi posibilităţile financiare. Mai mult, structura reţelei „Micuşa Stil” este o modalitate perfectă de instruire şi creştere profesională a meşterilor. Deloc întâmplător, cei mai buni artişti make-up şi coafori din Chişinău au trecut şcoala „Micuşa Stil” – în fiecare an, aceasta scoate pe bandă aproximativ zece campioni naţionali, iar Victor Micuşa este arbitru internaţional şi jurizează competiţiile de profil, inclusiv pe cele de peste hotare.

Profilul clienţilor
Chiar dacă şi bărbaţii apelează deseori la serviciile prestate de saloanele „Micuşa Stil”, totuşi frumuseţea este preocuparea principală a femeilor, care şi reprezintă contingentul de bază al clientelei. Mai ales miresele, dar şi alte reprezentante ale sexului frumos care vor să arate superb tot timpul, îndeosebi la ocazii speciale.

Istoria şi promovarea brandului
Povestea „Micuşa Stil” a început în anul 1996, pe 15 iulie, autorii ideii fiind Victor şi Diana Micuşa. Brandul „Micuşa Stil” s-a lansat având la bază Întreprinderea Individuală „Diana MI” a soţiei sale. Denumirea au ales-o deoarece multă clientelă cunoştea deja numele Micuşa, la care s-a adăugat  cuvântul „Stil” pentru a evidenţia şi a specifica genul de activitate. Logoul companiei a fost pictat redând esenţa denumirii prin formele unduite ale caracterelor, având la bază o buclă de păr, iar sloganul fiind „Părul – ca o artă”. Micuşa îşi dorea să introducă arta în prestarea serviciilor de frizerie, ceea ce pevede arhitectonica coafurilor, pictura capilară şi viziunea tridimensională a culorilor pe păr.

Pe lângă activităţile ce ţin nemijlocit de afacere, „Micuşa Stil” s-a manifesat şi prin numeroase acţiuni de binefacere, sponsorizări de imagine („Miss Moldova”, „Mini Miss Moldova”, parteneriate cu posturi TV şi reviste  pentru emisiuni sau şedinţe foto, participarea la expoziţii ca „Beauty Moldova” etc.). Cea mai reuşită metodă de promovare a brandului fost şi rămâne înalta calitate a prestării de servicii şi a produsului final la ieşirea din saloanele „Micuşa Stil”.

Premii şi menţiuni
Meşterii saloanelor „Micuşa stil” au luat dintotdeauna locuri de frunte la concursuri naţionale şi internaţionale, deţinând azi 25 de medalii şi 40 de cupe, precum şi premii speciale din partea publicaţiilor de la Chişinău.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+19°