VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Medpark
Locul 47

Medpark

Comentează

Cifra

25 mln.
de euro este suma totală a investiţiilor în „Medpark”



Hakan Adanali

Director general

S-a născut la 21 septembrie 1963, la Ankara, Turcia. A absolvit Universitatea Tehnică din Orientul Mijlociu, Facultatea de Inginerie, Departamentul inginerie industrială, unde şi-a făcut şi masteratul. Timp de zece ani, între 1988 şi 1998, a desfăşurat activitate bancară la bursa de valori, iar din 1999 şi-a schimbat domeniul de activitate, implicându-se în sectorul de medicină şi sănătate.

Fondat în 2008 şi deschis în 2011, Spitalul Internaţional „Medpark” a urcat rapid în topurile instituţiilor medicale private din Moldova datorită tehnologiilor moderne şi serviciilor de înaltă calitate pe care le oferă.

Spitalul reprezintă o investiţie străină, provenită în totalitate de la investitori din SUA şi Turcia. În momentul fondării companiei, în 2008, aceasta avea un singur angajat, pentru ca astăzi spitalul să aibă 222 de angajaţi full time şi 137 part time. Peste 50.000 de pacienţi au vizitat spitalul „Medpark” de la deschidere şi s-au efectuat peste 500.000 de examinări.

Structura spitalului
Suprafaţa totală a spitalului constituie 12.500 m2. În clădirea cu șase etaje sunt amplasate unitatea primiri urgenţe, laboratorul, Departamentul de radiologie şi imagistică medicală, policlinica, maternitatea, staţionarul şi farmacia. Clădirea spitalului este proiectată cu o rezistenţă seismică de 9 grade pe scara Richter şi se încadrează în cele mai stricte standarde internaţionale stabilite pentru astfel de edificii. Policlinica spitalului cuprinde 35 de cabinete consultative, în care se prestează servicii de diagnosticare şi tratament pentru majoritatea specialităţilor medicale. Staţionarul dispune de 4 săli de operaţii, o sală de angioplastii, trei secţii de reanimare şi terapie intensivă cu 17 paturi, precum şi acomodare exclusivă în 63 de saloane cu un singur pat, inclusiv 6 saloane VIP. Maternitatea spitalului este formată din trei săli de naştere, o sală de operaţii cezariene şi Departamentul de neonatologie, completate cu 14 saloane individuale şi VIP.

Servicii medicale complete
Spitalul Internaţional „Medpark” dispune de laboratoare Roshe de analize biochimice şi imunologice, rezonanţă magnetică, tomografie computerizată, angiografie digitală, osteodensitometrie, radiologie şi mamografie, endoscopie, ecografie şi ultrasonografie de înaltă rezoluţie. Serviciile spitalului sunt disponibile cetăţenilor Republicii Moldova, atât celor care locuiesc în ţară, cât şi celor aflaţi peste hotare, precum şi cetăţenilor străini.

Unitatea de urgenţe medicale a Spitalului Internaţional „Medpark” prestează în regim non-stop clienţilor corporativi, contra plată, asistenţă medicală urgentă la cele mai înalte standarde internaţionale.

Spitalul este dotat cu trei sisteme de ventilare speciale, care permit asigurarea sălilor de operaţii, sălilor de naştere şi de terapie intensivă cu flux laminar de aer steril prin filtre HEPA, iar a saloanelor – cu aer proaspăt. Cele patru săli chirurgicale sunt integrate cu secţiile de terapie intensivă, dispun de două surse autonome de alimentare cu energie electrică şi reţele proprii de gaze medicale, asigurând condiţii de maximă siguranţă pentru pacienţi.

Istoria brandului
Brandul „Medpark” a fost elaborat în 2010, autorul denumirii fiind unul din angajaţii companiei. Pe lângă agenţiile de marketing cu care lucra compania, angajaţii au organizat un brainstorming pentru a găsi o denumire potrivită pentru noul spital. În câteva zile, o listă cu mai multe variante posibile a fost expediată acţionarilor spitalului. Toate variantele au fost analizate şi supuse votului, iar „Med-park” a acumulat cele mai multe voturi. Această denumire a fost aleasă pentru că ilustrează perfect domeniul de activitate al spitalului. În plus, e un cuvânt simplu de pronunţat şi de memorizat, e clar şi nu prezintă dificultăţi la scriere sau citire, fără a necesita o traducere în alte limbi.

Logo şi slogan
La crearea logotipului şi alegerea sloganului pentru spital, echipa de la „Medpark” a luat în consideraţie faptul că acestea trebuie să reflecte caracterul brandului şi să aibă tangenţe cu activitatea companiei. Culoarea verde aleasă pentru logotip are un impact psihologic, simbolizând viaţa, dezvoltarea şi progresul, armonia. Toatea astea au o strânsă legătură cu domeniul sănătăţii. Logotipul în sine reprezintă denumirea spitalului scrisă cu litere fără serife, în stil modern şi uşor de citit, deoarece un logo trebuie să fie la fel de accesibil şi memorabil. Sloganul spitalului, „Sănătatea dumneavoastră este prioritatea noastră”, reflectă întru totul misiunea, viziunea şi angajamentul întregului colectiv faţă de comunitate.

Promovare
Promovarea brandului a început odată cu iniţierea lucrărilor de construcţie. În mai 2010, a fost organizată o prezentare pentru a face cunoscut publicului acest proiect. S-au utilizat toate mijloacele posibile de promovare: televiziune, radio, presa scrisă şi online, panouri publicitare. Spitalul organizează în permanenţă congrese şi seminare, multe cu participarea medicilor de peste hotare, sponsorizează diferite evenimente, inclusiv sportive, pentru a promova un mod sănătos de viață. Printre acestea se numără şi cursurile gratuite pentru viitoarele mămici, la care ele află tot ce trebuie să ştie despre sarcină şi naştere. Toate acestea au un impact pozitiv asupra imaginii brandului.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+7°