VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
MallDova
Locul 44

MallDova

Comentează

Cifra

2 000
de angajaţi asigură activitatea centrului Shopping MallDova 



Haydar Haci Ergun

Director general

Născut la 31 martie 1974. Studii: Universitatea din Marmara, Facultatea de Economie. A finalizat masteratul în banking. Din 1997 până în 2005 activează în domeniul bancar, din 2005 fiind angajat oficial al „Summa Group” în calitate de director financiar. Din decembrie 2009 este membru al Consiliului de administraţie în ICS „Lemi Invest” S.A., iar de la 1 aprilie 2012 este învestit în funcţia de director general al Shopping MallDova. Stare civilă: căsătorit.

Centrul Shopping MallDova a schimbat în totalitate percepţia noastră despre cumpărături. Locaţia, cu o suprafaţă generală de peste 75.000 m2, dintre care 25.000 m2 închiriabilă şi peste 750 de locuri de parcare, a cucerit imediat locuitorii capitalei şi oaspeţii ei.

Construit în patru niveluri, acoperit cu sticlă, îmbinând cu succes două culori neexperimentate până acum, Shopping MallDova atrage inevitabil atenţia. Amplasarea pe artera principală care leagă sectoarele Centru şi Botanica îl avantajează, fiind accesibil pentru oricine. Reţeta succesului e simplă – trebuie să-i oferi potenţialului client mai mult decât acesta se aşteaptă. Pornind de la această premisă, managerii au venit cu inovaţia de a le oferi vizitatorilor care vin la shopping şi un loc unde să se poată relaxa. Ideea s-a materializat într-o multitudine de localuri, un cinematograf multiplex, săli de bowling, cazinou şi spaţiu de joacă pentru copii.

Sloganul sugestiv „Toate sunt la locul lor” este justificat, deoarece pentru prima dată peste 80 de magazine de modă, reprezentând mărci cunoscute la nivel internaţional, se regăsesc sub acelaşi acoperiş. Oferta este foarte diversă şi generoasă – haine, încălţăminte, accesorii, cosmetice, electrocasnice, suvenire, produse alimentare, produse pentru copii şi servicii bancare.

Profilul clienţilor
Publicul ţintă, indiferent de vârstă, trebuie să aibă gusturi selecte şi o predilecţie pentru modă. Şi cum nu este doar o destinaţie pentru cumpărături, Shopping MallDova adună la un loc tinerii şi adolescenţii, pentru care mersul la mall este, de fapt, o ieşire în lume, o tendinţă modernă de a petrece timpul liber. Diversificarea ofertelor în funcţie de venituri atrage un public la fel de divers – la Shopping MallDova pot să vină şi cei care au doar 20 de lei în buzunar, dar şi cei care sunt gata să scoată şi câteva mii.

Istoria şi promovarea brandului
Brandul Shopping MallDova este relativ nou, proiectul fiind lansat în iunie 2007. Inaugurat în toamna anului 2008, centrul comercial a reuşit să se facă cunoscut datorită promovării bazate, în special, pe comunicarea opţiunilor de retail, shopping şi modalităţi de petrecere a timpului liber. În afară de publicitatea TV, radio, panourile stradale, expoziţiile de promovare, campaniile sociale, evenimentele tematice şi tradiţionale, Shopping MallDova foloseşte şi comunicarea de tip BTL.

Titluri şi premii
Shopping MallDova a obţinut de două ori titlul de „Marcă Comercială a Anului” în 2009 şi 2011, iar în 2010 a primit premiul mare „Mercuriul de Aur” la categoria „Reţele şi centre comerciale. Magazine şi supermarketuri”, cu nominalizarea „Nume nou”. MallDova a mai obţinut medalia de aur pentru „Favoritul anului 2011”, eveniment organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+19°