VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Loial
Locul 42

Loial

Comentează

Cifra

15 ani
de activitate, 6 magazine specializate şi 35 de angajaţi



Margarita Deordiţa

Director

S-a născut în oraşul Breansk, Rusia. Şi-a făcut studiile în Chişinău la UTM, specialitatea inginer de sistem. A doua specialitate – traducător de limbă engleză, a obţinut-o la USM. Studii suplimentare: cursuri de calificare – specialitatea manager marketing şi calificări anuale în Germania şi alte ţări partenere, cu diplome din partea „Schwarzkopf PROFESSIONAL” şi „MOSER”.

De 15 ani în Moldova, „Loial” a educat bunul-gust şi a familiarizat saloanele de frumuseţe din toată ţara cu produse ale unor companii cu renume internaţional ca „Schwarzkopf”, „Moser” şi WAHL.

Compania „Loial” şi-a început activitatea în anul 1997 şi a devenit, de atunci, cel mai mare distribuitor oficial de pe piaţa autohtonă a produselor cosmetice profesionale de vopsire, îngrijire şi styling al părului. Mărcile internaţionale distribuite sunt printre cele mai apreciate şi solicitate în domeniul îngrijirii podoabei capilare atât în condiţii casnice, cât şi în saloanele de frumuseţe. Compania a câştigat o bună reputaţie în domeniul vânzărilor angro şi cu amănuntul nu doar în Chişinău, dar şi în întreaga ţară cu produse ale unor companii cu renume internaţional ca  „Schwarzkopf PROFESSIONAL”,  „Indola PROFESSIONAL”,  „MOSER” şi  „WAHL”.

Asortimentul de produse este comercializat în şase magazine de firmă: patru se află în cele mai mari centre comerciale din Chişinău şi altele două găzduiesc oficiul şi ASK Academia Schwarzkopf Professional din Moldova. Fiecare dintre ele oferă o gamă largă de produse profesionale pentru îngrijirea părului, care satisface chiar şi cele mai sofisticate doleanţe: instrumente şi accesorii pentru frizeri, instrumente pentru manichiură şi pedichiură, creme anticelulită şi produse pentru epilare. „Loial” se deosebeşte de concurenţii săi prin oferta de instrumente necesare pentru îngrijirea animalelor de companie, care sunt la mare căutare.

Simboluri definitorii
Denumirea companiei sugerează ideea unei activităţi de o loialitate regească faţă de clienţi. Litera L, colorată ca şi tot logoul într-un albastru intens împletit cu nobila culoare albă, este reflectată prin suprapunere într-un alt L, ambele separate de litera I cu o diademă împărătească în loc de punct. Mesajul simbolurilor direcţionează spre noţiunea de calitate, responsabilitate şi clasă înaltă.

Promovare
Compania „Loial” participă activ la sponsorizarea diferitor proiecte, evenimente şi îşi promovează produsele în cele mai populare reviste autohtone, la televiziune şi pe cele mai vizitate site-uri din Moldova. Mai mult, organizează seminare de instruire cu vedete internaţionale şi stilişti de renume, concursuri anuale şi prezentări.

Premii
În cei 15 ani de activitate, „Loial” a fost premiată în repetate rânduri de către partenerii de peste hotare. În 2004 s-a poziţionat pe locul I la conferinţa distribuitorilor „Seminar Star of the Year”, în 2010 a luat locul I la conferiţa distribuitorilor „PR Star”, în 2011 – locul III la conferinţa distribuitorilor „Execution Star”, iar în 2012 – locul I la „Digital Media Star”, locul II la „Education Star” şi locul III  la „Indola Star”, toate organizate de „Schwarzkopf PROFESSIONAL”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+18°