VIP Magazin
17 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Linella
Locul 41

Linella

Comentează

Cifra

695
de angajaţi asigură activitatea magazinelor „Linella”



Nicolae Pojoga

Director executiv

Echipa alcătuită din câţiva oameni la început, a ajuns în prezent la un număr de aproape 700 de angajaţi, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără un lider cu principii şi calităţi înnăscute. Anul 2012 a fost unul de bun augur pentru „Linella”. Se pare că atingerea pragului de 11 ani a reprezentat un adevărat imbold pentru companie. Succesul se datorează entuziasmului şi dedicaţiei echipei de top manageri în frunte cu directorul executiv, Nicolae Pojoga.

„Linella” este o reţea naţională de magazine alimentare ce s-a făcut remarcată pe parcursul anilor prin conceptul tradiţional, moldovenesc şi prin interiorul cald şi primitor al magazinelor.

„Linella” SRL a fost fondată pe data de 17 octombrie 2001, de către trei proaspăt absolvenţi ai ASEM-ului. Aceştia şi-au început afacerea cu un mic magazin de tip gheretă, lângă piaţa din sectorul Ciocana. Tinerii antreprenori au sesizat imediat oportunităţile imense pe care le oferea autodeservirea şi nu au ezitat să implementeze noul concept. Astfel,  în 2004 au fost deschise trei magazine noi cu autodeservire, moment din care putem vorbi deja despre o reţea. În prezent, „Linella” cuprinde 16 unităţi comerciale, dintre care 12 în Chişinău şi câte una la Teleneşti, Bălţi, Glodeni şi Basarabeasca. Este de menţionat faptul că doar în 2012 au fost inaugurate şase magazine noi, iar numărul de angajaţi a ajuns la 695.

Elemente definitorii
Brandul „Linella” nu a suferit schimbări radicale în timp, deşi a fost perfecţionat în continuu. Elementele specifice, care diferenţiază reţeaua de ceilalţi retaileri, sunt: logoul şi denumirea „Linella”, care s-a dovedit a fi una destul de reuşită şi sonoră; culorile verde şi roşu, prezente în toate magazinele şi pe toate materialele publicitare; uzorul specific naţional, creat special pentru „Linella”; sloganul companiei – „Hai să fim mai buni!”, care este, de fapt, şi mottoul după care se conduce compania atât în relaţiile cu clienţii, cât şi cu partenerii, furnizorii şi angajaţii. Este un îndemn pentru cei din interior şi pentru societate de a evolua în permanenţă, de a ne depăşi pe noi înşine, de a deveni zi de zi tot mai buni. Misiunea „Linella” vine să susţină ideea sloganului şi sună în felul următor: „Să contribuim la dezvoltarea social-economică a Republicii Moldova”. Membrii echipei sunt siguri că de aportul fiecăruia depinde progresul ţării şi doar împreună putem face diferenţa.

Promovare
Promovarea brandului „Linella” s-a realizat iniţial preponderent la locul de vânzare, prin intermediul tipăriturilor, bannerelor, spoturilor audio etc. Totuşi, odată cu extinderea reţelei se impune o comunicare la un nivel mai înalt. Astfel, din luna august a anului curent reţeaua „Linella” a lansat primele sale spoturi publicitare la mai multe posturi de televiziune. De asemenea, campania promoţională a fost susţinută prin panouri stradale şi printr-o comunicare activă pe reţelele de socializare. În acest mod, compania încearcă să vină mai aproape de consumatorii săi, să întreţină un dialog permanent cu publicul ţintă şi să asigure un feedback eficient la toate sugestiile, preferinţele şi nevoile cumpărătorilor.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°