VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Leogrand Hotel & Convention Center
Locul 40

Leogrand Hotel & Convention Center

Comentează

Cifra

15 mln.
de s-au investit în „Leogrand Hotel & Convention Center”



Husnu Tayanc

Manager general „Leogrand Hotel & Convention Center”

S-a născut în Ankara, Turcia, şi are 36  de ani. A fost numit manager general „Leogrand Hotel & Convention Center” în mai 2012, având o carieră de 17 ani în domeniul hotelier. Este căsătorit şi are o fiică.

De departe unul dintre cele mai selecte locaţii din Chişinău, „Leogrand Hotel & Convention Center” şi-a deschis pentru prima dată uşile în 2001. De e criză ori ba, hotelul nu duce lipsă de clienţi, oferindu-le acestora o ambianţă elegantă, confort şi servicii la cel mai înalt nivel.

„Leogrand Hotel & Convention Center” a fost înfiinţat acum 11 ani și se numea, pe atunci, „Hotel Dedeman”. Situat chiar în inima capitalei, locaţia este aproape de oficiile guvernamentale şi cele de afaceri, de magazine şi buticuri, dar şi de cele mai importante centre culturale. Hotelul dispune de 143 de camere, inclusiv odăi de lux şi un apartament prezidenţial, dar şi de săli de conferinţă, un centru de convenţii pentru evenimente corporative şi sociale, restaurant, pub, terasă, fitness-centru, saună şi oferă o gamă vastă de alte servicii.

Istoria brandului
Brandul „Leogrand Hotel & Convention Center” a apărut în 2006, odată cu restructurarea managementului. Una dintre premisele acestei schimbări a fost dorinţa patronilor de a crea un brand internaţional, care ar oferi servicii de calitate superioară şi ar corespunde standardelor mondiale în sectorul businessului hotelier. Rebrandingul a fost însoţit de o campanie de informare masivă care urma să anunţe apariţia unui nou brand: „Leogrand Hotel & Convention Center”. Numele locaţiei a fost ales de o întreagă echipă, „Leo” venind de la denumirea companiei, „grand” simbolizând măreţia, iar Convention Center – primul centru de convenţii din ţară şi unicul existent în prezent. Noua locaţie şi-a obţinut rapid faima de cel mai bun business-hotel din Moldova, al cărui prag este păşit zilnic de importanţi oameni de afaceri, dar şi de simpli turişti. Atmosfera plăcută şi serviciile excelente sunt asigurate de cei 165 de angajaţi ai hotelului.

Simboluri caracteristice
Logoul „Leogrand Hotel & Convention Center” a rămas acelaşi din 2006, ilustrând două iniţiale: „L” şi „D”, încununate de două crenguţe de laur. Sloganul, în schimb, s-a modificat de mai multe ori, fiind reprezentativ pentru fiecare etapă de evoluţie a hotelului: „Home away from Home”, „Let’s meet where hospitality is defined”, „The comfort you deserve”, „Your hotel – your business partner”.

Promovare şi premii
Faima de care se bucură în prezent „Leogrand Hotel & Convention Center” este şi rezultatul unei promovări corecte şi continue. În afară de publicitatea comercială, managerii companiei susţin şi numeroase proiecte sociale şi culturale, ştiind că o comunicare directă cu oaspeţii este un drum sigur spre recunoştinţa şi fidelitatea clienţilor.

În peste un deceniu de existenţă, reprezentanţii hotelului au participat la diverse expoziţii, atât locale, cât şi internaţionale, reuşind să adune în palmares titluri cu care astăzi se mândresc. Diploma pentru cel mai bun plătitor de impozite sau cea pentru suportul oferit federaţiei de dans modern se numără printre laurii de care se bucură „Leogrand Hotel & Convention Center”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+19°