VIP Magazin
21 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Laboratorul Frumuseţii
Locul 38

Laboratorul Frumuseţii

Comentează

Cifra

15.000
de clienţi au păşit pragul „Laboratorului Frumuseţii”



Olga Ţurcanu

Director

Conduce „Laboratorul Frumuseţii” din 2002 şi este fondatoarea companiei. În 1989, a absolvit Institutul de Medicină din Chişinău. După studii, şi-a început activitatea profesională în cadrul Centrului Republican de Diagnostic. Până la înfiinţarea „Laboratorului Frumuseţii”, a mai lucrat la Spitalul nr. 3 „Sfânta Treime” din capitală.

Existenţa şi dezvoltarea unui brand cunoscut pe piaţă depinde de respectarea regulilor impuse de aceasta. Astfel „Laboratorul Frumuseţii” a devenit ceea ce astăzi reprezentantele sexului frumos numesc abordarea ştiinţifică a frumuseţii.

Dorinţa femeilor de a arăta bine persistă, iar imaginea reflectată în oglindă nu trebuie să le dezamăgească aşteptările. Mulţi au intuit acest lucru şi au propus metode diverse de înfrumuţesare. O nouă percepţie despre frumuseţe şi metodele de îmbunătăţire şi menţinere a acesteia a revoluţionat piaţa moldovenească a anilor 2000.

Istoria brandului
În anul 2002, câţiva absolvenţi ai Institutului de Medicină de la Chişinău au decis să abordeze ştiinţific frumuseţea femeii, creând astfel „Laboratorul Frumuseţii”.

La început, în cadrul laboratorului activau trei medici calificaţi, cărora între timp li s-au mai alăturat alţi doi profesionişti. Totuşi, nu cantitatea reprezintă un scop pentru „Laboratorul Frumuseţii”, ci calitatea, pentru a atinge standarde cât mai înalte. Acest lucru devine cu atât mai accentuat cu cât colaboratorii laboratorului participă la diverse traininguri şi conferinţe internaţionale.

Sloganul şi logoul
Întruchiparea completă a activităţii, care se bazează pe cunoştinţele aprofundate din domeniul medicinei şi aspiraţia spre frumos – aceste două principii se regăsesc în logoul companiei: cupa, simbolul medicinei şi un buchet de flori în loc de şarpe, simbolizând frumuseţea şi armonia.

Iar sloganul companiei este unul sugestiv: „Abordarea exclusiv ştiinţifică a frumuseţii!”. Oricare dintre procedurile efectuate la „Laboratorul Frumuseţii” – mezoterapia clasică, biorevitalizarea, termoliftingul sau electromicroliftingul – se bazează pe datele medicinei moderne fundamentate pe cercetări duble.

Astfel, bazându-se pe efectele de înfrumuţesare, întărite de dovezi ştiinţifice, clientele recurg la diversele metode oferite de specialiştii laboratorului pentru a scăpa de ridurile de expresie, cele cauzate de vârstă, dar şi de alte probleme comune ale femeilor – celulita şi varicele. Pentru a le scăpa de efectul inestetic, medicii propun mezoterapia, un cocteil de substanţe naturale injectat în zonele cu probleme, tratamentul cu acid hialuronic sau botox. Pe lângă substanţele care dau dovadă de efecte miraculoase, medicii operează şi cu diverse tehnologii de ultimă generaţie.

Promovare
Indiferent prin ce metode femeile ajung cliente fidele ale „Laboratorului Frumuseţii” – au văzut o publicitate la TV, au auzit informaţii la radio sau au citit în cele mai populare reviste din Moldova despre companie, cea mai bună publicitate rămâne totuşi recomandarea clientului. Astfel, mulţi vizitatori ajung aici prin recomandarea unui client satisfăcut.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+5°