VIP Magazin
14 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
LEVI’S
Locul 12

LEVI’S

Comentează

Cifra

3.755.965
de lei constituie cifra de afaceri pentru primele 10 luni din 2012

Articolele vestimentare semnate LEVI’S sunt recunoscute în întreaga lume pentru originalitatea şi istoria brandului. Anume piesele acestui brand reprezintă începutul, prezentul şi viitorul blugilor, prezenţi şi pe piaţa Republicii Moldova graţie companiei ARIDON, unicul reprezentant LEVI’S în ţară, al cărei director general este Mircea Butnaru.

Puţini îşi imaginează astăzi viaţa fără blugi. Nu aveţi cum să-i excludeţi din garderobă atât timp cât aceştia pot fi îmbrăcămintea perfectă atât la birou, la o şuetă la iarbă verde sau la un eveniment monden. Blugii şi-au meritat statutul de „cultură” pe parcursul a decenii în şir, fiind etalonul libertăţii şi civilizaţiei.

Blugii „de la mama lor” – LEVI’S, sunt prezenţi pe piaţa autohtonă începând cu anul 2002, odată cu inaugurarea Centrului Comercial „Sun City”, apoi la complexul „Jumbo”, iar acum toţi doritorii de a cunoaşte şi procura produsele acestui brand o pot face la CC Shopping Malldova, parter, buticul LEVI’S.

Profilul clienţilor
Cum LEVI’S înseamnă blugi, acest element vestimentar deosebit de popular în lume este procurat în special de tineri, dar şi de oricine îşi doreşte să se simtă comod şi liber în acţiune, avantaje pe care le oferă blugii. Universalitatea acestui obiect vestimentar permite portul lui de către diferite categorii sociale, de vârstă şi profesionale.

Istoria şi promovarea brandului
Inventatorul blugilor este considerat Levi Strauss, dar cel care a dat forma finală pantalonilor confecţionaţi din denim a fost Jacob Davis. La 20 mai 1883, aceştia patentează blugii cu nituri metalice la buzunare – pantaloni din denim, aţă şi puţin metal, ce aveau să devină apoi cel mai popular articol vestimentar din toate timpurile, la început fiind cunoscuţi ca „waist overalls” (pantaloni peste talie), ca pe urmă să fie botezaţi jeanşi. Mai întâi însă, a fost Levi Strauss, un comerciant de material rezistent pentru corturi, din care a decis să confecţioneze pantaloni ideali pentru cei care veniseră să muncească în minele de aur. Şi clientul său Jacob Davis, un croitor originar din Letonia, a observat un prim defect al pantalonilor lui Strauss – buzunarele lor nu erau rezistente, venind cu ideea de a coase nituri de metal la colţurile buzunarelor şi la butoniere. Pentru a se potrivi cu niturile din cupru, Strauss a decis să facă toate cusăturile cu aţă rezistentă de culoare galbenă.

Jacob Davis asigura, mai târziu, linia de producţie a două fabrici „Levi Strauss &Co” în San Francisco. Cu referire la îmbrăcămintea produsă de „Levi Strauss &Co”, se foloseşte numele LEVI’S, iar semnătura „Levi Strauss” a fost lansată în 2003 exclusiv pentru consumatorii care procură produse de pe canale media.

Începând cu 1886, Levi a cusut o etichetă pe blugi, ea având doi cai care trăgeau o pereche de blugi – aşa vroia să demonstreze că pantalonii creaţi de el sunt rezistenţi, nu se rup. Fiind un simbol al progresului, blugii LEVI’S au avut sloganul iniţial „Be original, be Levi’s”, ca acum să fie stabilit sloganul GO FORTH, un omagiu adus brandului. Noul slogan reprezintă punctul culminant al schimbărilor revoluţionare pe care le-a făcut compania în colecţiile sale de-a lungul anilor, campania publicitară proaspăt lansată urmând să acopere 24 de ţări din Europa, America şi Asia. Brandul este promovat în întreaga lume, la fel ca şi în Republica Moldova, pe căile tradiţionale (publicitate TV, radio, panotaj), dar şi prin intermediul promoţiilor şi acţiunilor publicitare.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+12°