VIP Magazin
21 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Kiss FM
Locul 11

Kiss FM

Comentează

Cifra

În acest an, „Kiss FM” în Moldova a sărbătorit
9 ani



Patricia Ţaruş

Director „Kiss FM”

S-a născut la Bucureşti în 1978 şi a absolvit Colegiul Naţional „Gheorghe Lazăr” şi Universitatea de Stat din Bucureşti, obţinând licenţa în Jurnalism şi Relaţii Publice. A făcut ulterior o specializare la „Deutche Welle Akademie”, cu tematica „Management mass-media”, şi un MBA în „Management şi Administrarea Afacerii”. Are o experienţă de 14 ani în domeniul mass-media.

De 12 ani încoace, „Kiss FM” a reuşit să cucerească şi publicul din Moldova. Este unul dintre cele mai ascultate posturi de radio de la noi, îndrăgit mai ales de tinerii vorbitori de limbă română.

Postul de radio „Kiss FM”, cu denumirea juridică ICS „SBS Broadcasting” SRL, face parte din grupul european de media „ProSieben Sat 1”, care mai operează în România radiourile „Magic FM”, „Rock FM” şi „One FM”, precum şi posturile de televiziune „Prima TV” şi „Kiss TV”, dar şi platforma de video sharing MyVideo.ro.

Istoria postului în Moldova a început în 1998, când venea aici, de la Bucureşti, „Radio Contact”. Mai târziu, după ce reţeaua Radio Contact Belgia a renunţat la staţiile locale din România, acesta a fost supus unui rebranding. Postul de radio „Kiss FM”, aşa cum îl cunoaştem astăzi, s-a născut pe 5 noiembrie 2003 şi emite pe frecvenţa 100,9 FM. Deşi numărul membrilor din echipă fluctuează, în prezent instituţia nu are mai mult de zece angajaţi.

Logotip şi slogan
Logotipul postului de radio este o invenţie a unui grup de experţi străini. Primul slogan, „Hit Music Station”, definea politica editorială a postului şi decizia de a difuza doar hituri muzicale. În primăvara anului 2009, „Kiss FM” îşi schimbă sloganul – „Cea mai bună muzică se ascultă la Kiss”. Actualul slogan al postului a fost lansat pe 21 noiembrie 2011 şi reiterează intenţia de a oferi ascultătorilor hituri: „KissFM – Asculţi doar hituri”.

Promovare
Cele mai frecvente tehnci de promovare a brandului „Kiss FM” sunt publicitatea TV şi outdoor. În afară de canalele convenţionale de publicitate, mai sunt şi acţiunile de tip BTL. Echipa acordă o atenţie sporită marketingului şi elaborează diverse materiale promoţionale cu priză la public şi tinde să abordeze cele mai carismatice şi ieşite din tipare metode de a face brandul „Kiss FM” cât mai vizibil. De asemenea, „Kiss FM” este bine cunoscut pentru petrecerile pe care le organizează cu invitaţi de peste Prut şi din alte ţări. Unul dintre cele mai populare concursuri din istoria radioului, „Kiss Cash”, a ajuns deja la patra ediţie. În cadrul concursului s-au înregistrat sute de mii de participanţi şi s-au dat mii de euro în Republica Moldova şi în România. Refrenul „All I really want is money in my pocket” este deja fredonat de toţi ascultătorii „Kiss FM”. Conform celor mai recente sondaje, „Kiss FM” rămâne postul de radio numărul 1 pentru tinerii din Chişinău şi din alte localităţi.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+3°