VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Jurnal TV
Locul 36

Jurnal TV

Comentează

Cifra

15 mln.
de euro este bugetul
de investiţii al „Jurnal TV”



Octavian Gîţu

Director „Jurnal TV”

Absolvent al Facultăţii de Finanţe a Academiei de Studii Economice din Moldova. Din iunie 2011 este director „Jurnal TV” şi vicedirector „Jurnal Trust Media”.

Postul de televiziune „Jurnal TV” îşi atrage publicul datorită contentului original, precum şi campaniilor sociale, concursurilor şi promoţiilor, pe care le desfăşoară cu regularitate.

Postul „Jurnal TV” este o televiziune generalistă din Moldova, lansată în 2009 pe internet şi în 2010 în eter, difuzând în limba română şi parţial în limba rusă. Iniţial a fost concepută ca prima televiziune de ştiri din Moldova, ca mai apoi, pe 5 martie 2011, să devină o televiziune generalistă. Acum, grila „Jurnal TV” conţine buletine de ştiri la ore fixe pe parcursul zilei, emisiuni şi talk-show-uri politice, distractive, precum şi filme, seriale, desene animate, toate produsele fiind difuzate pe bază de licenţă, condamnând pirateria. „Jurnal TV” este prima şi unica televiziune din ţară care are contracte semnate cu cele mai mari case de producţie din lume: WarnerBros, 20thCentury FOX, ABC Walt Disney, BBC etc. De asemenea, „Jurnal TV” lansează periodic campanii pe teme sociale.

Postul „Jurnal TV” face parte din Holdingul „Jurnal Trust Media”, care mai deţine şi postul de radio „Jurnal FM”, ziarul „Jurnal de Chișinău”, tabloidul „Apropo Magazin”, magazinul economic „ECOnomist” şi agenţia de publicitate „Reforma Advertising”. Istoria brandului a început în 1999, odată cu apariţia ziarului „Jurnal de Chișinău”, fondat şi condus timp îndelungat de jurnalistul Val Butnaru.

Grila de emisie
Pe lângă buletinele de ştiri, „Jurnal TV” are în grila de emisie 21 de emisiuni şi tablete cu tematică diversă şi format variat. Cele mai populare dintre ele sunt „Ora de Ras”, „Deşteptarea” şi „Deşteptarea de weekend”, „Acasă devreme”, „Sare şi Piper”, „Ministerul Adevărului”, „Inamicul Public”, „Ediţie Specială”.

Conform datelor de audienţă JTV/IPTV (15 000 de set-top box-uri, target urban), „Jurnal TV” este în topul posturilor TV din RM. Astfel, în luna octombrie, „Jurnal TV” a deţinut SHR de 12.61%, după numărul de vizionări şi 16.14%, după Time Spent la un post TV.

Promovarea brandului
Toţi telespectatorii au fost intrigaţi de campaniile publicitare ale „Jurnal TV”. Brandul a fost şi este promovat intens prin intermediul publicităţii la radio, în presă, online şi prin panotaj stradal. „Jurnal TV” s-a implicat în campanii sociale şi civice, organizând campanii proprii, concursuri, caravane. Totodată, „Jurnal TV” participă la expoziţii internaţionale şi sponsorizează evenimente. Bugetul total alocat obiectivelor de marketing depăşeşte 1 mln. de euro.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+19°