VIP Magazin
14 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Hugo Boss
Locul 10

Hugo Boss

Comentează

Cifra

6000
de puncte de vânzări „Hugo Boss” funcţionează în prezent în lume



Tamara Uscov

Director general

S-a născut în Vulcăneşti şi are 55 de ani. A făcut Facultatea de Limbi Străine la Universitatea de Stat din Moldova. Este căsătorită şi are un copil.

Fiind unul dintre cele mai cunoscute şi valoroase branduri de haine şi accesorii din lume, „Hugo Boss” este reprezentat oficial la Chişinău deja de 13 ani. Oferind lucruri autentice de marcă, nu încape îndoială că acesta este printre liderii pieţei pe segmentul respectiv.

Ţinute pentru ocazii deosebite, business sau casual, inclusiv accesorii şi încălţăminte, structurate pe linii aparte şi colecţii de sezon. Buticul cochet din centrul capitalei este un punct de reper pentru mulţi moldoveni care ştiu să se îmbrace select şi cu bun-gust. Compania comercializează exclusiv brandul german, toate produsele fiind originale şi de ultimă oră.

Istoria brandului
Brandul „Hugo Boss” a fost fondat în 1923 în cinstea designerului Hugo Ferdinand Boss. La început, croitorul german fabrica salopete muncitoreşti şi lenjerie de corp, iar după Primul Război Mondial s-a axat în special pe producţia de uniforme militare şi îmbrăcăminte pentru soldaţi. Aceste ţinute erau nu doar confortabile, ci şi realizate cu bun-gust.

Fondatorul brandului german de lux a murit însă în 1948, iar afacerea a fost preluată de ginerele său Eugen Holy. Confecţiile premium şi de lux pentru bărbaţi au constituit startul pe care Holy a mizat creşterea businessului „Hugo Boss Group”. Brandul, aşa cum îl cunoaştem astăzi, a fost înregistrat oficial în 1977. În timp, managerii companiei au decis să lărgească oferta şi să includă încălţăminte şi accesorii, pentru a oferi cumpărătorilor un look complet. Astfel, în 1989 au fost creaţi primii ochelari „Hugo Boss”, iar cinci ani mai târziu – primul parfum. În 1995 a apărut prima pereche de încălţăminte „Hugo Boss”, iar un pic mai târziu patronii companiei au primit licenţă şi pentru ceasuri. În septembrie 2008 s-a lansat magazinul „Hugo Boss” online.

„Hugo Boss” are în prezent peste 6 mii de puncte de vânzare în 110 ţări. Brandul deţine direct peste 300 de magazine de vânzare cu amănuntul şi peste 1000 prin franciză. Produsele sunt făcute în mai multe ţări, printre care Turcia, Polonia, Italia, Franţa, SUA şi Germania.

„Hugo Boss” în Moldova
Magazinul „Hugo Boss” din capitală a fost înfiinţat acum 13 ani, fiind administrat de Tamara Uscov, care este director general până în prezent. Brandul, nou pentru piaţa Moldovei, a fost imediat „adoptat” de iubitorii de lucruri autentice de lux şi de calitate. În timp ce multe alte buticuri de haine de marcă s-au tot închis, pe rând, ca urmare a scăderii de vânzări, „Hugo Boss” a reuşit să-şi ţină uşile deschise pentru cumpărătorii săi. Şi asta datorită managerilor care au studiat încontinuu piaţa şi au lucrat la noi strategii de promovare a companiei şi a brandului. Tamara Uscov susţine că numărul în creştere al concurenţilor în Moldova o mobilizează şi mai mult şi îi face munca mai interesantă.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+9°