VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
„Grand Hall” şi „Baby Hall”
Locul 30

„Grand Hall” şi „Baby Hall”

Comentează

Cifra

Cifra de afaceri a companiei este de
2,4 mln. de lei



Ilan Laufer

Partener şi coordonator de proiect

S-a născut la 16 august 1983, în România, dar şi-a petrecut o parte din copilărie în Israel. Vorbeşte fluent româna, ebraica şi engleza, iar acum face ore de limbă rusă. A început să lucreze la 20 de ani, iar la 23 şi-a deschis propria firmă – „Retail Group”. Printre altele, a intermediat intrarea H&M pe piaţa din România.

După renovare, „Grand Hall” a devenit cel mai nou centru de shopping şi agrement din Chişinău. Oferta e şi mai tentantă datorită centrului „Baby Hall”, destinat întru totul copiilor.

„Grand Hall s-a deschis în 2000, iar peste doi ani a fost achiziţionat de grupul de companii „Elita-5 Holding”, condus de omul de afaceri Alexandru Pincevschii. Pentru a completa oferta, în 2005 a fost deschis centrul comercial şi de agrement pentru copii „Baby Hall”. Acesta are o anumită autonomie, fiind situat într-un bloc separat cu o intrare aparte, dar legat de blocul central printr-un culoar.

Renovare
Centrul comercial s-a dezvoltat continuu, iar în 2011 a fost reconstruit. Noul „Grand Hall” are o structură deosebită de toate celelalte centre comerciale din capitală. Conceptul nou de comercializare „open retail” presupune trecerea de la labirinturile comerciale obişnuite la spaţiul deschis, ceea ce permite distribuirea corectă a fluxului de cumpărători şi accentuează priorităţile comerciale ale centrului „Grand Hall”. Suprafaţa totală a centrului este de 20.200 m2, spaţiile comerciale ocupând 8.800 m2. După renovare, în „Grand Hall” s-au deschis câteva cafenele și un restaurant. Complexul mai are şi o parcare cu 150 de locuri. Şi echipa care lucrează aici a crescut – de la 40 de oameni care lucrau imediat după fondare, numărul angajaţilor a ajuns astăzi la 90 de persoane.

Istoria brandului
Brandul „Grand Hall” a fost elaborat şi lansat odată cu deschiderea centrului. Noul proprietar a decis să păstreze denumirea după renovare, deoarece este bine cunoscută de consumatori. Logotipul a fost însă modificat. Acesta reprezintă o paradă a planetelor, cea mai mare dintre ele simbolizând centrul comercial „Grand Hall”. Imaginea nu este aleasă întâmplător, deoarece el face parte din ansamblul arhitectural al hotelului „Cosmos”.

Sloganul „Grand Hall – Baby Hall, complex comercial pentru întreaga familie” descrie esenţa acestuia – un loc în care poţi găsi tot ce-şi trebuie, de la haine şi încălţăminte, la produse alimentare şi electrocasnice. Iar „Baby Hall” oferă o gamă largă de produse pentru copii de toate vârstele şi organizează evenimente pentru ei.

Promovare
Promovarea complexului a început de la publicitatea la TV, radio şi presa scrisă, fiind completată cu outdoor, flyere şi promoţii. Centrul participă la expoziţii şi proiecte sociale şi organizează propriile evenimente de promovare. În ultimii doi ani, cea mai eficientă este promovarea pe internet. Bugetul alocat promovării constituie 14.000 euro pe lună, 50% din sumă provenind din resursele chiriaşilor care achită costurile pentru publicitate.

Premii
„Grand Hall” şi „Baby Hall” participă în fiecare an la concursul „Marca Comercială a Anului”, obşinând de fiecare dată cel puţin un premiu. În 2011 a luat premiul „Favoritul Anului”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+19°