VIP Magazin
15 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Glorinal
Locul 27

Glorinal

Comentează

Cifra

2500
de apartamente construite de „Glorinal” s-au vândut până acum



Vasile Chirică

Director general

S-a născut la 10 aprilie 1955. A absolvit Facultatea de Construcţii Industriale şi Civile din cadrul Universităţii Tehnice din Chişinău. Are experienţă în construcţii de menire social-culturală, civile şi industriale.

Una dintre cele mai mari companii de construcţii din Moldova, „Glorinal” îşi propune misiunea de a construi câte o locuinţă pentru fiecare. Acest scop se regăseşte şi în sloganul companiei, „Fiecare are nevoie de propria casă”.

În cei 15 ani de activitate pe piaţa imobiliară din Moldova, „Glorinal” a vândut circa 2500 de apartamente, cu o suprafaţă totală de 200.000 m2, şi a participat la reconstrucţia a 15 obiecte de menire social-culturală.

Istoria brandului
Compania „Glorinal” a fost fondată în 1998 şi avea, la început, doar 10 angajaţi. Astăzi, echipa ei e formată din 480 de oameni, care au dat în exploatare până acum peste 50 de obiecte. Sărbătorind 15 ani de la fondare, managerii companiei se bucură să-şi revadă primii clienţi, care solicită din nou serviciile companiei, însoţiţi de rude şi prieteni.

Simboluri caracteristice
Denumirea „Glorinal” vine de la cuvântul „glorie” şi reflectă tendinţa companiei de a fi lider în domeniul în care îşi desfăşoară activitatea. Culoarea de bază din logotip – verde – simbolizează uşile deschise, prosperitatea şi noile relizări. În plus, verdele e culoarea naturii şi aminteşte de faptul că „Glorinal” utilizează materiale ecologice, iar pentru ridicarea complexelor locative, compania alege cele mai ecologice zone, în apropiere de pădure sau parc.

Logoul este simplu şi uşor de recunoscut, reprezentând denumirea companiei. Prima literă rotunjită se asociază cu cheia unei case confortabile. Managerii companiei nu se grăbesc să-l modifice, pentru că a devenit destul de cunoscut pe piaţa din Moldova.

Promovare
Echipa de la „Glorinal” acordă o atenție sporită calităţii şi excelenţei muncii depuse, un detaliu foarte important pentru atragerea clienţilor. În prima perioadă de activitate, compania şi-a plasat publicitatea pe panourile din capitală şi a distribuit broșuri cu ofertele curente. Abia în 2002-2003 au început să ia în consideraţie publicitatea la TV şi să sponsorizeze anumite evenimente. În acest an, spotul video „Glorinal – sufletul casei” a ocupat locul întâi la capitolul „Spoturi  publicitare din Moldova” la concursul „Design şi publicitate”. La moment, compania îşi propune să „cucerească” toate categoriile sociale, folosind metode tradiţionale: publicitatea la TV, în presa scrisă şi pe internet, precum şi distribuirea broşurilor informaţionale. Până în 2003, bugetul anual alocat promovării constituia 5000 de lei, iar în 2012 a crescut până la 130.000 de euro.

Premii
 „Glorinal” a fost dublu menţionată de către Uniunea Arhitecţilor din Moldova: în 2000 a primit titlul „Cel mai bun proiect al anului” pentru reconstrucţia blocului locativ din str. Zamfir Arbore, iar în 2007 – titlul „Cel mai bun proiect locativ” pentru complexul locativ de menire socială din strada Mircea cel Bătrân, finisat la sfârșitul anului 2010. În plus, „Glorinal” a luat premiul „Mercuriul de aur” la diferite categorii în cadrul consursului „Marca Comercială a Anului”, în 2008-2011.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°