VIP Magazin
16 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Franzeluţa
Locul 24

Franzeluţa

Comentează

Cifra

565,2 mln.
de lei a fost cifra de afaceri
a companiei în 2011



Victor Cojocaru

Director general

S-a născut la 3 aprilie 1953 în Râşcani. Din anul 1991 până în 2004, a fost director al Fabricii de Pâine №2  S.A. „Franzeluţa”; vicedirector general al S.A.  „Franzeluţa”; director general al S.A. „Franzeluţa”; din anul 2008 până în 2011, ocupă funcţia de director al  SRL „Vinagro-Comerţ”, iar în iulie 2011, revine în funcţia de director general al S.A. „Franzeluţa”. Căsătorit, doi copii.

Este o întreprindere cu o experienţă de peste 65 de ani în industria de panificaţie, cu tradiţii stabilite, cu reputaţie impunătoare şi propria reţea comercială. Produsele de la „Franzeluţa” sunt prezente pe întreg teritoriul ţării şi practic fiecare locuitor al Republicii Moldova ştie gustul lor.  

Combinatul de panificaţie din Chişinău a fost fondat la 24 februarie 1960 în urma asocierii organizaţiilor de profil din capitală. Iniţial, combinatul de panificaţie avea 672 de angajaţi, pentru ca, în prezent, odată cu extinderea serviciilor şi sferelor de producţie ale companiei, numărul acestora să ajungă la cca. 2500.

Brandul „Franzeluţa” a fost lansat însă după 35 de ani de la fondarea combinatului de panificaţie, la 15 august 1995. Decizia de a da companiei denumirea  „Franzeluța” a venit după organizarea unui concurs în cadrul întreprinderii în urma căruia a fost stabilită denumirea şi conceptul brandului.

Simboluri caracteristice
Denumirea „Franzeluţa”, fiind diminutivul cuvântului „franzelă”, are menirea de a-i reliefa gingăşia. Aceeaşi intenţie au avut-o autorii brandului şi la stabilirea sloganului: „Căldura inimilor noastre în fiecare produs”, pentru că fiecare produs de panificaţie (pâinea, cozonacii, chiflele etc.) trebuie să fie pregătit cu tragere de inimă şi căldură.

Promovarea brandului
Având o istorie atât de bogată şi îndelungată pe piaţa de desfacere din Republica Moldova, compania „Franzeluţa” este promovată, întâi de toate, prin intermediul numelui său şi al produselor comercializate, precum şi prin intermediul sponsorizărilor, promoţiilor, participării la expoziţii. Cu toate acestea, administraţia companiei optează şi pentru publicitatea în mass-media. Pentru „Franzeluţa”, una din cele mai eficiente metode de promovare este considerată prezenţa la expoziţii. În anul 2012, compania a planificat pentru bugetul de marketing peste 2 mln. de lei.       

Concursuri şi premii
Pe parcursul anilor, S.A. „Franzeluţa” a participat la mai multe expoziţii internaţionale, regionale şi de profil. Pentru calitatea produselor fabricate, compania a obţinut următoarele premii internaţionale: „International Gold Star For Quality”, Elveţia, Geneva, 1999, „International Platinum Star For Quality”, Spania, Madrid, 2000, „Arch Of Europe For Quality And Technology Diamond Category”, Germania, Frankfurt, 2001. În ţară, produsele companiei au fost apreciate în nenumărate rânduri la degustaţii şi expoziţii.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+11°