VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
FlexLabel
Locul 23

FlexLabel

Comentează

Cifra

În portofoliul „FlexLabel” sunt
peste 100
de companii



Serghei Sapojnic

Director

S-a născut pe 16 decembrie 1982. A absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Bănci şi Finanţe. Este căsătorit şi are o fiică.

Am putea spune că „FlexLabel” este un „brand pentru branduri”. Compania produce etichete autoadezive în rulouri şi asigură un aspect atrăgător produselor lansate pe piaţă de companiile autohtone.

Întreprinderea Mixtă „FlexLabel” SRL a fost constituită la 4 decembrie 2009, la iniţiativa actualului director, Serghei Sapojnic, în colaborare cu una dintre cele mai mari companii tipografice din Europa specializate în producerea etichetelor autoadezive în Germania. „FlexLabel” se specializează pe producerea de etichete autoadezive de înaltă calitate în rulouri, imprimate prin metoda flexografică pentru diverse domenii de activitate: industria băuturilor alcoolice şi nonalcoolice, produse de uz casnic, cosmetice, alimentare s.a.

Astăzi, „FlexLabel” lucrează cu o mare parte din producătorii autohtoni, asigurându-le produsele cu o „haină” pe măsură. Printre aceştia se numără „Pegas”, „Nivalli”, „Farmaco”, „Kvint”, „Chateau Vartelly”, „Nefis”, „Orhei Vit”, „Eurocosmetic” ş.a. Pentru o bună funcţionalitate, la „FlexLabel” lucrează 15 persoane, numărul acestora crescând de patru ori din momentul deschiderii companiei.

Simboluri definitorii
Denumirea brandului vine de la analogia directă cu serviciile pe care le oferă. În traducere directă din engleză cuvântul „FlexLabel” ar însemna „flexo-etichetă”. La conceperea logotipului companiei s-a optat pentru reprezentarea grafică a denumirii „FlexLabel”, prima şi ultima literă fiind prezentate sub formă de etichete autoadezive.  

Promovarea brandului
Din start, compania a trecut printr-o perioadă mai grea, fiind antrenată în totalitate în procesul de căutare a clienţilor şi de construire a unui nume. În acest scop se punea accentul pe expoziţiile de la Moldexpo. Astăzi, când brandul „FlexLabel” este cunoscut şi solicitat pe piaţă, când compania lucrează cu tot mai mulţi producători, aceasta alocă anual un anumit buget pentru promovare. „FlexLabel” optează pentru publicitatea la TV, radio, publicitatea stradală, expoziţii, sponsorizarea evenimentelor, promoţii ş.a.

Noutatea companiei
„FlexLabel” deţine propriul studio de design, unde muncesc ingineri specializaţi în pregătirea informaţiei pentru tipărire. Compania utilizează tehnologii moderne, producând etichetele cu ajutorul mașinăriilor de mărci renumite în domeniu, ca „Nilpeter” „Cartes”, „Rotoflex” şi „Leomat”, iar în octombrie, aceasta a achiziţionat utilaj nou pentru printarea etichetelor autoadezive de înaltă calitate. În prezent, în Moldova, de un asemenea utilaj dispune doar „FlexLabel”, care este şi prima companie care imprimă pe adeziv, oferind etichete autocolante cu două feţe.

Actualmente, firma trece certificarea la standardele ISO 9001:2008 care confirmă calitatea producţiei şi serviciilor, precum şi siguranţa lucrărilor şi profesionalismul prestatorului.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+10°