VIP Magazin
15 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Filletti
Locul 22

Filletti

Comentează

Cifra

În cadrul votingului de pe site-ul www.vipmagazin.md, la categoria Mezeluri, Filletti s-a plasat pe
locul I



Gheorghii Solari

Director de marketing „Produse de Familie” SRL

S-a născut la 16 noiembrie 1978 în oraşul Jitomir, Ucraina. A absolvit Facultatea de Design şi Reclamă din cadrul Academiei de Drept Economic.

Brandul italian „Filletti” a adus pe piaţa produselor din carne din Republica Moldova reţetele unei afaceri de succes, cu tradiţii de un secol în acest domeniu.

Filletti Famiglia este o companie multinaţională şi deja a patra generaţie continuă cu succes tradiţiile culinare ale familiei.

Istoria brandului
Istoria companiei „Filletti” începe în 1911, când Cesario Filletti a deschis prima fabrică de producere a mezelurilor şi o măcelărie la periferia oraşului Milano. Patru ani mai tarziu, Cesario Filletti decide să-şi dezvolte afacerea, cumpărând edificiul şi pivniţele unei foste fabrici de vin. Echipând instalaţiile de producere şi depozitele pentru păstrarea cărnii sacadate, Cesario pune bazele companiei „Filletti Famiglia”. Acest lucru i-a permis să treacă la producerea de şuncă în stare crudă şi fiartă „Prosciutti crudi”, „Prosciuti Cotti”, celebra mortadella şi alte feluri de mezeluri semnate „Filletti”. Afacerea a fost transmisă ulterior celor doi fii ai săi.

Filletti în Moldova
În 2007, preşedintele companiei, Marco Filletti, a făcut cunoştinţă cu piaţa produselor din carne din Republica Moldova şi România. Savurând din cârnaţii prezentaţi pentru o degustare, Marco, mai în glumă, mai în serios, a afirmat: „Asta nu e salam, ci un baton din soia. Noi putem produce în Republica Moldova mezeluri după reţete italiene, din carne naturală, a căror calitate să satisfacă cele mai înalte standarde europene”. Astfel a luat naştere proiectul „Filletti-Moldova”.

Din 2010, proprietar de brand şi distribuitor exclusiv „Filletti” în Moldova este compania „Produse de Familie” SRL. Producerea are loc în parteneriat cu o întreprindere mare de fabricare a cărnii din Belsky, unde a fost introdus un sistem special „Filletti Quality”, care oferă un control intern complet al calităţii, precum şi respectarea practicilor de exploatare a produselor. „Produse de Familie” SRL are o echipă solidă, cu manageri şi ingineri tineri, dar profesionişti. Vârsta medie a angajaţilor este de 35 de ani.

Dezvoltarea sortimentului
Înainte de a lansa produsul pe piaţă, timp de un an au fost realizate nenumărate degustări, pentru a determina caracteristicile tehnice şi gustative ale cârnaţilor şi mezelurilor, care formează în prezent sortimentul companiei. Miza a fost pusă pe reţetele originale şi calitatea impecabilă, precum şi pe materia primă, manifestul mărcii fiind „Numai din Carne”. Brandul „Filletti” a fost prezentat pentru prima oară în cadrul expoziţiei FOOD&Drinks 2010. Astăzi în listele de preţuri de la „Filletti” se găsesc mai mult de 20 de tipuri de produse din carne, mezeluri şi safalade.

Premii
În 2010, brandul „Filletti” a obţinut premiul „Mercurul de Aur” la categoria „Produse Alimentare” în cadrul concursului „Marca Comerciala a Anului”, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie din Republica Moldova.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°