VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Felicia
Locul 21

Felicia

Comentează

Cifra

97
de farmacii „Felicia” activează
în Chişinău şi în alte oraşe din ţară



Dorian Berdos

Fondator şi director general

S-a născut la 8 iunie 1968 în s. Ciocâlteni, r. Orhei. A absolvit Facultatea de Istorie de la USM şi Facultatea de Sociologie de la Universitatea „M. Lomonosov” din Moscova. Este căsătorit şi are trei copii.

Farmacii, centre de optică şi un salon al mamei şi copilului şi branduri cu renume mondial formează prima reţea de farmacii din Moldova – „Felicia”, unul din liderii incontestabili de pe piaţa de profil.

Prima farmacie „Felicia” a fost deschisă la 23 iulie 1997 la Chişinău. Pe atunci, compania avea doar zece angajaţi, pentru a ajunge astăzi la un colectiv format din 1150 de persoane. Peste o scurtă perioadă de timp, „Felicia” a implementat un concept inovativ pe piaţa din Moldova: ideea de farmamarket, ceea ce presupune farmacie cu formă deschisă de vânzare, cu mai multe avantaje de cumpărare pentru clienţi. „Felicia” rămâne fidelă caracterului fondatorului, de a implementa şi a aduce pe piaţă noi politici şi strategii de dezvoltare. „Felicia” a fost mereu cu un pas înainte la capitolul noutăţi: prima linie fierbinte farmaceutică, primul sistem de fidelizare prin carduri, prima revistă de sănătate.

La ora actuală, „Felicia” reprezintă una dintre cele mai mari reţele de farmacii şi farmamarketuri din Republica Moldova, cu 97 de farmacii în Chişinău şi în cele mai importante oraşe din ţară, 15 optici cu cabinet medical, inclusiv cel mai mare şi dotat centru de optică din Moldova, „Felicia Optic Center”. Acum doi ani, „Felicia” şi-a deschis propriul depozit farmaceutic, iar în 2012 – propriul depozit angro de produse cosmetice, dezvoltând astfel o nouă direcţie de activitate şi implementând politica sa socială, care presupune crearea locurilor noi de muncă. Deschiderea depozitului angro a contribuit la creşterea accesibilităţii la brandurile cosmetice importate de „Felicia” pentru consumatori.

Istoria brandului
Cuvântul „Felicia” în traducere din latină înseamnă fericire şi reprezintă cel mai bine filozofia brandului. Totodată, Felicia este numele fiicei mai mari a lui Dorian Berdos, născută cu doar câteva luni înainte de lansarea mărcii. Brandul a fost elaborat şi lansat odată cu prima farmacie din reţea, devenind astăzi unul dintre cele mai recunoscute și populare branduri autohtone.

Reţeaua are două slogane – „Farmacii. Sănătate. Frumuseţe.” şi „Avem grijă de sănătatea ta!”, ambele exprimând misiunea, principiile şi valorile companiei, precum şi specificul domeniului de activitate.

Branduri exclusive
Astăzi, „Felicia” colaborează cu peste 500 de distribuitori şi companii farmaceutice şi cosmetice, fiind prima companie locală din domeniul farmaceutic care a creat propriile produse cu marca „Felicia” – termometre, seringi, şerveţele umede, trusa mamei şi copilului, mini-trusa pentru automobilişti. Compania a semnat peste 30 de contracte exclusive cu companii farmaceutice şi de cosmetice internaţionale, printre care „Planter’s”, „Titania”, „Biolane”, „Blanx”, „Delia”, „Mustela”, „Bielenda”, iar în domeniul opticii cu „Hoya”, „Silhouette”, „Chanel”, „Dolce&Gabbana”, „Tiffany”, „Bvlgari” şi multe altele. De asemenea, „Felicia” este distribuitor oficial al cunoscutelor branduri cosmetice precum „Vichy”, „Avene”, „Uriage”, „Bonacure”, şi de optică: „Dior”, „Gucci”, „Armani” şi „Valentino”.

Pentru mame şi copii
„Felicia” nu s-a oprit la cele realizate, ci s-a dezvoltat cu succes şi în alte domenii. Salonul mamei şi copilului din cadrul farmamarketului „Felicia” de pe str. Kiev, 11 îşi are propria sa identitate şi a devenit unul dintre punctele de reper pentru părinţi şi viitoarele mămici, oferind cumpărătorilor o gamă largă de produse de îngrijire a copiilor, jocuri pentru dezvoltare ş. a.

Felicia Optica
Reţeaua de optici „Felicia” este şi ea una distinctivă pe piaţă, iar odată cu deschiderea, în 2011, a unuia dintre cele mai moderne şi stilate saloane de optică din Republica Moldova, „Felicia Optic Center”, a crescut valoarea şi poziţionarea companiei pe piaţă.

Promovare
Strategia de promovare a companiei constă în dezvoltarea continuă şi prezenţa  în teritoriu, deschiderea noilor farmacii mai aproape de clienţi,  menţinerea deservirii clienţilor la cel mai  înalt nivel şi menţinerea aspectului interior şi exterior al farmaciilor.
Produsele şi serviciile companiei se promovează inclusiv prin metode clasice – publicitate la radio şi TV, în presa scrisă şi internet. Reţeaua de farmacii are un site nou şi din acest an editează o revistă proprie de sănătate ce-i poartă numele, oferind sfaturi utile de sănătate şi frumuseţe, care se distribuie gratuit în toate farmaciile „Felicia”. Toate acţiunile de promovare din ultima perioadă au accentuat împlinirea a 15 ani de la lansarea farmaciilor „Felicia”.

Fundaţia „Felicia”
Pentru a-şi împărtăşi experienţa, dar şi pentru a participa la dezvoltarea socială a ţării şi a comunităţii, în 2012 Compania Felicia a inaugurat propria Fundaţie – proiect care în câteva luni de la lansare a reuşit să-şi aducă contribuţia participând, susţinând şi iniţiind un şir de campanii sociale, studenţeşti, astfel promovând modul de viaţă sănătos.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+6°