VIP Magazin
14 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Farmacia Familiei
Locul 19

Farmacia Familiei

Comentează

Cifra

 Reţeaua „Farmacia Familiei” numără peste
100
de farmacii



Natalia Budesco

Director al lanţului de farmacii „Farmacia Familiei”

S-a născut în anul 1977 în Chişinău. A absolvit Universitatea de Medicină şi Farmacie în 1999. Timp de şapte ani a activat în calitate de farmacist. Ocupă funcţia actuală din anul 2006.

A demonstrat în timp că este mai mult decât o farmacie, este un spaţiu ce îmbină armonios frumuseţea cu sănătatea. „Farmacia Familiei” este una dintre cele mai mari reţele farmaceutice din Republica Moldova, numărând peste 100 de farmacii.

Fondată în 2005, compania a adus un concept inovativ în Moldova: „health and beauty”.  Fondatorii au optat pentru denumirea „Farmacia Familiei”, deoarece s-au poziţionat din start drept farmacia întregii familii şi au dorit ca denumirea brandului să fie cât mai accesibilă. La început, compania avea 30 de angajaţi, numărul acestora crescând până în prezent la 500. Pentru că pune sănătatea pe primul loc, „Farmacia Familiei” este întotdeauna aproape de oameni atunci când aceştia au nevoie de un medicament sau de sfatul unui specialist, garantând produse de calitate. În prezent, întreaga reţea de farmacii este administrată de directorul executiv, Natalia Budesco.

Simboluri caracteristice
Logotipul farmaciei include crucea, simbolul farmaciei şi denumirea companiei, reflectând imaginea brandului, iar culorile din care acesta este constituit – alb, verde şi albastru – se potrivesc cu sfera medical-farmaceutică. Sloganul companiei este „Pentru o familie fericită”, deoarece „Farmacia Familiei” este locul în care fiecare membru al unei familii, copil sau adult, poate găsi produse pentru sănătate şi frumuseţe.  

Promovarea brandului
La început a fost pus accentul pe dezvoltarea extensivă a reţelei de farmacii, pentru ca în prezent toate eforturile să se concentreze asupra dezvoltării intensive. Brandul „Farmacia Familiei” a fost promovat  prin intermediul tuturor canalelor media existente la etapa potrivită. În fiecare an, în luna martie, compania participă la expoziţia „Beauty” (Moldexpo) cu produsele cosmetice pe care le reprezintă: „Avene”, „Vichy”, „Bioderma”, „Klorane”, „Ducray”, „La Roche Posay”, „Elancyl”, „Chicco”, „Plante System”, „Naturelle D’Argan”.  De asemenea, „Farmacia Familiei” pune un mare accent pe promovarea medicală, colaborând intens cu cele mai înalt cotate clinici şi spitale din ţară.

Premii şi diplome
- Premiu de participare în cadrul proiectului „Victoria Shopping” pentru cea mai mare reţea de distribuţie.
- Diplome din partea partenerilor reţelei pentru colaborare valoroasă şi performantă.

Planuri de viitor
Pentru viitor, „Farmacia Familiei” îşi propune să dezvolte reţeaua de farmacii din perspectiva calităţii serviciilor şi a produselor oferite, extinzând sectorul de cosmetice şi dermocosmetice, sectorul optica, precum şi să diversifice ofertele de produse pentru consumatori.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+9°