VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Domniţa
Locul 17

Domniţa

Comentează

Cifra

71,4%
din producţia de zahăr din RM
în 2011 a fost produs
de „Südzucker Moldova”

Lider pe piaţa de zahăr autohtonă, „Südzucker Moldova” a lansat, în 2005, o nouă marcă comercială – „Domniţa”, care a ajuns să fie îndrăgită rapid de consumatori.

Concernul internaţional „Südzucker AG” este lider pe piaţa de zahăr din Europa, cu o experienţă de circa 150 de ani, al cărui circuit anual atinge cifra de 4,8 mlrd. de euro, iar profitul ajunge la 1 mlrd. de euro anual. Compania deţine circa 50 de fabrici de zahăr în Germania, Franţa, Belgia, Polonia, Austria, România, Ungaria, Cehia şi Slovacia. Prin crearea companiei mixte moldo-germane „Südzucker Moldova” S.A., în Republica Moldova a luat naştere modelul unei întreprinderi de succes, care include strategia de dezvoltare, standardele de calitate, principiile administrării şi interacţiunii cu partenerii săi.

Istoria brandului
Brandul „Domniţa” s-a născut în echipă, după multe idei şi propuneri bune de luat în seamă. S-a hotărât, într-un final, că imaginea noii mărci lansate de „Südzucker Moldova” se va baza pe valorile veritabile şi constante ale familiei moldoveneşti – pe dragostea, căldura, înţelegerea şi grija pentru cei apropiaţi. Aşa a ajuns să fie creat zahărul „Domniţa”, în tradiţionalul ambalaj alb-albastru din polipropilenă, pe care n-ai cum să-l confunzi. Pornind de la tradiţia unui produs creat pentru familie, după cum sună şi sloganul „Zahărul familiei tale!”, compania a venit, în scurt timp, cu noutăţi pentru consumatorii săi. Este vorba despre noul produs „Domniţa de sezon”, în ambalaj de hârtie. Tot din această categorie au fost lansate, pe rând, „Domniţa de sezon” (iarnă şi vară) în variantă de 2,5 şi 5 kilograme. Produsele pot fi găsite pe rafturile magazinelor din ţară, în ambalaje personalizate şi foarte comode.

Un deceniu de activitate
Anul trecut „Südzucker Moldova” a împlinit zece ani de activitate. În pofida concurenţei, a situaţiei deloc uşoare din ultimii ani şi a secetei, „Südzucker Moldova” s-a asigurat cu suficientă materie primă. Cu ajutorul partenerilor din agricultură, în special al gospodăriilor care au investit în tehnologii de menţinere a umidităţii şi utilaje agricole de înaltă productivitate, a fost cultivată suficientă sfeclă pentru producerea cantităţii de zahăr planificate. La fel de eficiente au fost şi cele două fabrici de zahăr, de la Drochia şi Făleşti, complet modernizate, ce aparţin companiei. Tot în 2011 compania a produs peste 63 de milioane de tone de zahăr, ceea ce înseamnă, de altfel, 71,4% din producţia totală de zahăr din Moldova.

Promovare
De trei ani compania „Südzucker Moldova” primeşte premii şi titluri în cadrul Concursului Anual Republican „Marca Comercială”. Pentru a se menţine în top, liderii companiei continuă tradiţia de a-şi promova activ produsele. Compania desfăşoară în permanenţă acţiuni de  lansare a noilor oferte şi promoţii în magazinele din republică, dar nu renunţă nici la publicitatea stradală, cea televizată sau din reviste.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+10°