VIP Magazin
17 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Dero
Locul 7

Dero

Comentează

Cifra

„Scoate cele mai frecvente
99 de pete”
acesta este sloganul misiunii „Dero”



Romeo Frumosu

Reprezentant al companiei „Unilever” în Moldova

S-a născut la 9 iunie, 1977. Este licenţiat în management în 2001 la Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca. Din 2002 face parte din echipa companiei „Unilever”.

„Dero” a fost produs pentru prima dată în 1966 la o fabrică din Ploieşti, iar numele său vine de la „Detergenţi România”.  Este o marcă românească modernă, cu o tradiţie de peste 40 de ani.

Istoria recentă a mărcii începe în iunie 1995, când „Dero” a fost achiziţionată de „Unilever”, împreună cu fabrica de detergenţi de la Ploieşti. La momentul intrării în portofoliul „Unilever”, marca avea deja o tradiţie de aproape 40 de ani în România, iar numele era folosit de români pentru a desemna, în mod generic, orice fel de detergent.

De când a fost preluat de „Unilever”, „Dero” s-a dezvoltat, devenind un brand modern. Dar a rămas o marcă 100% românească, numele său continuând şi azi să fie sinonim cu numele categoriei. De atunci, au avut loc mai multe schimbări, atât în ceea ce priveşte modernizarea produsului, a ambalajului, cât şi în ceea ce priveşte comunicarea.  

Produsele de marca DERO
În 2002, marca „Dero Surf” este prima care lansează ambalajul de polipropilenă pentru variantele de gramaj mic. Cel mai important moment din evoluţia „Dero” a fost în martie 2004, când marca a fost relansată cu o promisiune nouă: „Dero scoate cele mai frecvente 99 de pete”. În 2005, „Dero” relansează gama sa de detergenţi şi balsam. În 2006, a fost lansată gama „Dero Alb Dalb”, care scoate cele mai frecvente 99 de pete şi, în plus, conţine înălbitor. În 2009 lansează ediţia limită „Dero Zori de Vis”. În februarie 2010 a fost relansat „Dero Surf” în „Dero Ozon+”, care a fost promovat foarte mult  la televizor cu spotul video publicitar cu Bubble Man (Omul  Balon). În 2012 este relansată toată gama „Dero 2în1” sub platforma „Dero  2în1 Flori Balsam” şi tot în 2012 lansează noua linie „Dero 2în1  Flori Tropicale & Iris Alb”.

Unilever – compania mamă
Compania „Unilever”, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum din Europa Centrală şi de Sud, şi-a început activitatea în regiune în anul 1995, odată cu intrarea pe piaţa din România. Operaţiunile „Unilever” din zona de centru-sud a Europei sunt coordonate din România, din anul 2000, de către compania regio-nală „Unilever South-Central Europe” (USCE). „Unilever South Central Europe” coordonează din Bucureşti operaţiunile în șapte ţări din zonă: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia şi Republica Moldova. Din noiembrie 2012, „Dero” este prezent în Republica Moldova şi în capsule.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+5°