VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Cristis
Locul 15

Cristis

Comentează

Cifra

27
de specialişti muncesc la „Cristis” pentru frumuseţea ta



Lucia Berdos

Proprietara salonului „Cristis”

S-a născut la 29 august 1971 în or. Floreşti. Absolventă a Facultăţii de Istorie, USM. Căsătorită, trei copii.

Fondat în iunie 1998, „Cristis” este unul dintre saloanele de elită din Chișinău, pragul căruia îl păşeşte cu regularitate marea majoritate a persoanelor publice şi a reprezentanţilor mediului de afaceri.

Prima locaţie a salonului a fost pe strada Armenească într-un spaţiu de 40 de metri pătraţi, având cinci angajaţi. Colectivul a crescut până la 27 de persoane în 2012, fiind format din stilişti, cosmetologi, profesionişti din domeniile make-up, manichiură şi pedichiură. În 2002 salonul şi-a schimbat sediul pe adresa actuală, pe un spaţiu de 180 de metri pătraţi, oferind mai multe servicii şi comodităţi clienţilor săi.

„Cristis” a fost unul dintre primele saloane private din capitală ce a început să presteze servicii folosind utilaj de performanţă, având un alt sistem de deservire şi programare, întâmpinându-şi clienţii într-o ambianţă confortabilă şi relaxantă.

Simboluri definitorii
Denumirea salonului a fost inspirată de numele celui mai mare copil al familiei Berdos, Cristian, totodată fiind o asociere şi cu faimosul brand mondial „Christie’s”. Sloganul brandului – „Încredinţează-ţi frumuseţea în mâinile noastre profesioniste” – exprimă filozofia salonului de a alege specialişti cu înalte aptitudini profesionale şi de a-i avea în echipă pe cei mai buni în domeniu, pe cei care îşi perfecţionează încontinuu cunoştinţele şi sunt la curent cu cele mai noi tendinţe şi metodici.

Branduri exclusive
„Noi alegem tot ce-i mai bun pentru clienţii noştri” exprimă un alt principiu de activitate al salonului. „Cristis” oferă clienţilor săi doar cele mai bune şi de top branduri din lume, lideri în domeniile lor, precum „L’Oreal Professionnel”, „Wella Professionals”, „Valmont”, „Guinot”, „Gehwol” şi multe alte mărci franceze, japoneze, americane pentru îngrijirea părului, pielii corpului şi tratarea anumitor probleme.

Promovarea
La puţin timp de la deschidere, „Cristis” a participat la o expoziţie locală, fapt ce a dublat numărul clienţilor şi salonul a ajuns să fie cunoscut de tot mai multă lume. Au urmat participări active de parteneriat în cadrul unor concursuri importante, precum „Miss Chişinău” şi „Miss Moldova”. Colaborarea cu revistele este una absolut inevitabilă, stiliştii de la „Cristis” având posibilitatea de a-şi demonstra creativitatea şi fantezia în cadrul şedinţelor foto, inclusiv la realizarea coperţilor, printre care „VIP magazin”, „Punkt”, „Aquarelle”, „InStyle”, „Vkus Jizni”, „Felicia”, „Mireasa”, „Splendid” şi portalurile „Allfun” şi „Alllady”, „MainPeople”. Salonul a avut mai puţină publicitate directă la TV şi radio, în schimb a colaborat periodic la elaborarea coafurilor şi stilului prezentatorilor de la PRO TV Chişinău, TV 7 şi Moldova 1.

Concursuri şi premii
Salonul deţine premiul I la concursul „Wella Trend Vizion 2004” şi a participat la finala de la Paris a acestuia. În rezultatul unei colaborări cu designerul vestimentar Valentina Vidraşcu, salonul a prezentat lucrarea „Mireasa”, inspirată din imaginea unei mirese românce de la sfârşitul sec. al XVIII-lea, înalt apreciată de un juriu internaţional. „Cristis” a participat la multe campionate mondiale şi europene, inclusiv la cele din Rusia, în 2000, 2001, 2002. În 2001, specialistul în make-up al salonului a câştigat titlul de campion al Rusiei. Meşterii de la „Cristis” au beneficiat de stagieri la prestigioase saloane din Moscova, Bucureşti, Berlin, Londra, Paris.

Pentru al doilea an consecutiv, cosmeticienii salonului participă la Congresul Mondial al Cosmeticienilor „Anti-Aging Medicine World Congress” din Monaco.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+11°