VIP Magazin
19 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Cristina
Locul 14

Cristina

Comentează

Cifra

2000
de perechi de încălţăminte se produc zilnic la fabrica „Cristina”



Petru BODAREV

Director ICS „Cristina Mold-Rom  Simpex” SRL  

S-a născut la 19 martie 1951 în s. Ruseni, r. Edineţ. A absolvit Facultatea de Economie, USM. Este căsătorit, are doi copii.



Eugen BODAREV

Director ICS „Cristina Mold-Rom  Simpex” SRL  

Născut la 7 decembrie 1978 în Chişinău, a absolvit Facultatea de Drept, USM. Este căsătorit, are un băiat.

Este brandul care crede cu desăvârşire că oricine îşi poate găsi perechea… perechea potrivită de pantofi, oferind în acest sens consumatorilor un sortiment variat de modele de încălţăminte, pentru toate gusturile şi toate mărimile.   

compania de producere a încălţămintei ICS „Cristina Mold-Rom Simpex SRL”, cunoscută pe piaţă prin brandul „Cristina”, este o afacere de familie lansată în anul 1996 de către soţii Petru şi Eugenia Bodarev. În timp, după ce și-a luat licenţa în drept internaţional, li s-a alăturat părinţilor şi fiul Eugen, ocupând postul de director general al întreprinderii. Din start, compania avea 10 angajaţi. Aceasta producea pe zi câte 25-30 de perechi de încălţăminte pentru bărbaţi şi dame. Practic, toate procesele de producţie erau efectuate manual într-o încăpere de circa 50 de metri pătraţi, situată în centrul capitalei, pe strada Armenească, 51. În 2007, „Cristina” a trecut la „casă nouă” – un edificiu modern de circa 7000 de metri pătraţi. Astăzi numărul angajaţilor a ajuns la 400, iar „Cristina” a devenit „cea mai dotată” fabrică din ţară din punct de vedere tehnic, utilajul fiind în exclusivitate italian, începând cu tăierea automată a pielii şi încheind cu tragerea ei pe calapod. Este singura fabrică de profil din Moldova care posedă un program de modelare a încălţămintei în format electronic, care fabrică încălţăminte la comandă şi care oferă un serviciu special de reparaţie a acesteia. Timp de 16 ani de activitate, „Cristina” a devenit un concurent de temut pentru mulţi producători de încălţăminte, oferind preţuri accesibile, calitate înaltă şi fiind tot mai aproape de consumator prin intermediul celor şapte centre specializate în comercializarea încălţămintei, localizate în şase oraşe de pe teritoriul ţării.

Simboluri definitorii
Denumirea întreprinderii vine de la prenumele nepoţelei celor doi fondatori –
Cristina. În 1996, când a fost creat brandul, Cristina avea 3 anişori şi, prin respectivul gest, bunicii şi-au demonstrat dragostea şi afecţiunea pe care i-o poartă. Probabil, având încă doi nepoţi, soţii Bodarev ar trebui să mai creeze încă două fabrici care să le poarte numele.

La alegerea logotipului, proprietarii au optat pentru un model simplu, care să poată fi memorat uşor. Combinaţia dintre culorile roşu şi alb are menirea de a capta atenţia cumpărătorului şi de a-i oferi o bună dispoziţie pentru procurarea încălţămintei.

În ce priveşte sloganul „Oricine îşi poate găsi perechea”, s-a optat pentru sonoritate şi diversitatea interpretărilor. Păşind pragul magazinelor „Cristina”, fiecare îşi poate găsi perechea potrivită de pantofi, sau, venind la cumpărături, poţi întâlni persoana cu care să creezi o pereche potrivită.

Producţia „Cristina”
„Cristina” sparge monotonia şi  stereotipul că în Moldova poţi purta doar încălţăminte de culoare neagră. Modelele de încălţăminte „Cristina” sunt variate ca factură, textură şi coloristică, designul tuturor fiind inspirat din ultimele tendinţe europene în domeniul încălţămintei. Încălţămintea de această marcă este confecţionată doar din piele naturală. Piele simplă, velur sau  piele lăcuită, toate sunt de o calitate superioară nu doar în exterior, ci şi în interior.

Pentru cei care nu au descoperit în centrele comerciale „Cristina” perechea de pantofi potrivită, fabrica produce  încălţăminte la comandă, oferind fiecărui doritor posibilitatea de a-şi crea încălţămintea după propriul gust. În cazul în care mărimea solicitată nu se găseşte în magazine, încălţămintea poate fi confecţionată la comandă.

Promovarea brandului
Datorită politicii interne de marketing bine chibzuite,  produsele de marca „Cristina” sunt solicitate nu doar în capitală, ci şi pe întreg teritoriul ţării. Pentru „Cristina”, cea mai bună publicitate au fost întotdeauna recomandările cumpărătorului fidel. Cu toate acestea, odată cu modernizarea societăţii şi impunerea unor noi tendinţe,  s-a optat pentru publicitatea radio, TV şi online. De curând, brandul optează şi pentru vânzările online, considerând această metodă accesibilă tuturor.  

Planuri de viitor
Odată cu modernizarea şi implementarea unor idei noi, compania „Cristina” intenţionează să modernizeze şi centrele comerciale, creând o atmosferă perfectă pentru cumpărături, iar pentru a-i informa detaliat pe consumatori, vor fi instalate în magazine televizoare pe care să fie difuzate scurtmetraje despre ceea ce înseamnă încălţămintea „Cristina” şi despre etapele de producere a acesteia. Odată cu apariţia mai multor posibilităţi de a fi mai aproape de consumator, proprietarii companiei îşi propun să încurajeze producătorul autohton şi să spargă stereotipurile că produsele  importate sunt mai bune decât cele locale.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

cit costa o pereche de cizmede iarna
tatianaungureanu@yahoo.com   -  
12 Decembrie 2014, 13:23
Sus ↑
de ce în magazine Cristina asortiment cizme de iarnă bentru băeți mărimile 36-37 nu sunt . Fregventăm de 1,5 luni magazinul de pe strada Armenească și rezultat zero. Cum putem afla cînd o să fie s-au în care magazine a firmei Dvs., sunt așa mărimi Mulțumim.
Veaceslav   -  
04 Decembrie 2015, 14:08
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°