VIP Magazin
14 Decembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Club Royal Park
Locul 67

Club Royal Park

Comentează

Cifra

70
de angajaţi muncesc la hotelul „Club Royal Park”



Andrei Gargalâc

Director general

S-a  născut la 29 iulie 1967 în oraşul Comrat. A absolvit Institutul de Relaţii Internaţionale şi Politice al Republicii Moldova, fiind politolog de profesie. Este autorul monografiei „China la începutul noului mileniu”. Este căsătorit şi are doi copii.

I se mai spune hotelul din „Valea Trandafirilor” şi a fost primul hotel de cinci stele din ţară. Nu este mare, dar are întotdeauna loc pentru personalităţi ale culturii şi artei, invitaţi de onoare din diverse ţări, delegaţi ai misiunilor diplomatice, ambasadori, oameni de afaceri sau pur şi simplu turişti, aflaţi la odihnă în Moldova.

Hotelul „Club Royal Park” s-a deschis în 2007, dar are o istorie mult mai lungă. Proprietarul hotelului, Andrei Gargalâc, şi-a petrecut copilăria şi adolescenţa plimbându-se cu familia şi cu prietenii prin parcul „Valea Trandafirilor” şi frecventând centrul sportiv „Tinereţe” din apropierea parcului. În timpul promenadelor, deseori trecea pe lângă o clădire părăsită, un vechi complex socio-cultural ajuns în total declin şi visa să o transforme într-un spaţiu confortabil şi util.

Peste câţiva ani, deşi era implicat în afaceri serioase, Gargalâc şi-a propus să înfiinţeze o companie din care să obţină nu doar confort financiar, dar şi satisfacţie spirituală. Așa a fost creat un complex SPA în parcul „Valea Trandafirilor”, care, în timp, s-a transformat în spaţiul confortabil şi regesc din visele copilului de altădată: hotelul „Club Royal Park”.

Astăzi, hotelul dispune de 20 de apartamente, restaurant, terasă de vară şi bar, două piscine (una de vară şi alta acoperită, de iarnă), saună, sală de forţă, săli de conferinţe şi parcare securizată. 70 de angajaţi muncesc pentru a asigura buna funcţionare a hotelului.

Cartea de vizită
Sloganul „You are more than Welcome!”, care în traducere din engleză înseamnă „Sunteţi mai mult decât bineveniţi!”, reprezintă cartea de vizită a hotelului. Prin acest slogan, proprietarii au ţinut să transmită clienţilor că sunt bucuroşi de orice oaspete şi sunt gata să facă totul pentru ca cei care păşesc pragul hotelului să se simtă ca acasă.

Promovare
„Club Royal Park” este promovat prin intermediul mai multor canale şi tehnici: publicitate stradală, la TV şi radio, participarea la expoziţii, publicitatea pe internet, promoţii publicitare, prezentări tematice, ultimele trei fiind considerate cele mai eficiente.

Premii
În cei şase ani de activitate „Club Royal Park” a fost apreciat de multiple ori pentru calitatea serviciilor oferite, atât de partenerii din ţară, cât şi de cei de peste hotare. Una dintre cele mai valoroase aprecieri îi aparţine secretarului general al Organizaţiei Internaţionale de Turism, domnul  Rifai Taleb, care a menţionat hotelul drept unul dintre cele mai bune din ţară. Acest fapt este confirmat şi de premiile acumulate de „Club Royal Park” pe parcursul anilor. Printre acestea se numără premiul de la London World Travel Market (2007), Best Eurasian Hotel (2009-2010), „Recommended Hotel” pe site-ul specializat TripAdvisor.com (2012), precum şi premiul la categoria „Hotelul preferat” oferit de compania internaţională de rezervări globale Bоокing.com (2012).

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+3°