VIP Magazin
20 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Casa curată
Locul 6

Casa curată

Comentează

CIFRA

„Casa curată” este prezentă pe piaţa din Moldova de
14 ani



Svetlana Roşca

Şef de reţea

S-a născut pe 12 ianuarie 1977, în Chişinău. A absolvit Facultatea de Drept la Universitatea de Stat din Moldova. Activitatea în cadrul companiei a început-o în 2003, în calitate de vânzător, pentru ca peste doi ani să devină manager. Funcţia de şef de reţea o deţine din anul 2011. Este căsătorită şi are doi copii.

Se află „la un pas” de casă şi la îndemâna oricărei gospodine. Reţeaua de magazine „Casa Curată” comercializează de 14 ani produse cosmetice şi chimice de uz casnic direct de la producător ce au menirea să menţină curăţenia în casele locuitorilor din Chişinău, Bălţi, Rezina şi Anenii Noi.

Primul magazin de vânzare cu amănuntul „Casa Curată”  a fost deschis în 1998. Prezentă  pe piaţă de 14 ani şi preţuindu-şi reputaţia, „Casa Curată” colaborează doar cu furnizori de încredere, iar toate produsele comercializate sunt supuse controlului necesar de igienă,  deţinând certificate de calitate.

Brandurile din „Casa Curată”
„Casa Curată” este ca o umbrelă sub care se adună mai multe branduri cunoscute şi  îndrăgite de consumatorii din ţară. Enumerăm doar câteva: „Черный Жемчуг”, „Dulgon”, „Bingo”, „Duru”, „Molped”, „Чистая Линия”, „Salton”,  „Сто рецептов красоты”, „Golden rose”, „El-bi”, „Evy baby”, „Ruta”, „Vita”, „Molfix”, „Splat”, „Arko”, „Laura Vandini”, „Familia”, „Маленькая Фея”, „Дракоша” şi multe altele.

Simboluri definitorii
Denumirea „Casa Curată” a fost aleasă nu întâmplător. Deoarece reţeaua de magazine comercializează produse de curăţat şi produse de îngrijire personală, proprietarii companiei au asociat imaginea acesteia cu o casă curată şi au făcut astfel încât să pună la îndemâna consumatorilor toate cele necesare pentru confortul casnic.

Şi la crearea logotipului s-a pus accentul pe curăţenie, dar şi pe bunătate, lumină şi zâmbet. De aceea, logotipul este reprezentat printr-un soare, un curcubeu, cer şi, desigur, denumirea reţelei de magazine „Casa Curată”.

S-a optat pentru sloganul „Casa Curată – cu noi e mereu curat!” întrucât în reţeaua de magazine  poate fi procurată o gamă largă de produse de uz casnic şi produse cosmetice cu ajutorul cărora, eficient, rapid şi calitativ, poate fi stabilită ordinea şi curăţenia.  

Promovarea brandului
Pentru promovarea brandului, „Casa Curată” utilizează diverse tehnici: promoţiile, reducerile, programul de loialitate Bonus Card, publicitatea stradală, la radio şi TV, organizarea tombolelor cu premii de valoare şi altele.

Distincţii
„Casa curată” participă la diverse concursuri, alegându-se cu premii şi distincţii, printre care şi distincţia „Cea mai bună reţea de vânzări cu amănuntul a anului 2011”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

Eu personal sint foarte multumita. Si reducerile sint bune.
Anushka   -  
16 Octombrie 2015, 12:51
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+6°