VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Casa Vinului
Locul 8

Casa Vinului

Comentează

CIFRA

1,8 mln. euro 
au fost investiţi în complexul „Casa Vinului”



Serghei Derejovschi

Director

S-a născut pe 18 august 1968 în satul Căinarii Vechi, raionul Soroca. A absolvit Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Facultatea de Economie. Este căsătorit, are doi copii.

Botezat cu un nume atrăgător atât pentru degustatori şi gurmanzi înflăcăraţi, cât şi pentru turişti, Centrul de Cultură Vinicolă „Casa Vinului” găzduieşte de ani buni degustaţii ale celor mai selecte vinuri, oferă meniuri alese, dar şi săli impecabil amenajate pentru festivităţile dragi inimii.

În acest an, „Casa Vinului” a sărbătorit zece ani de activitate, perioadă în care a devenit unul dintre cele mai căutate localuri atât pentru un prânz sau o cină delicioasă, cât şi pentru evenimente corporative sau private. Specificul locaţiei este clar chiar din denumirea acesteia, care poartă şi  titlul de Centru de Cultură Vinicolă, deci nu mai are nevoie de explicaţii.

Istoria brandului
Primele acţiuni concrete pentru construcţia actualului complex au fost întreprinse în 2002, când s-a negociat amplasarea viitoarei clădiri. S-a ales teritoriul centrului expoziţional „Moldexpo”, un loc suficient de aproape de centrul capitalei, dar totodată liniştit şi detaşat de aglomeraţie, mai aproape de natura vie. Tot atunci au demarat şi lucrările de construcţie. În 2003, este fondată marca, iar pe data de 10 octombrie 2004, în cadrul Festivalului Național al Vinului a avut loc marea deschidere a Centrului de Cultură Vinicolă „Casa Vinului”.

Proiectul are menirea de a renaşte şi intensifica rolul culturii vinicole, dar şi de a arăta tradiţiile noastre naţionale turiştilor care ne vizitează ţara. Unică de acest gen în Moldova, „Casa Vinului” presupune un complex de săli, un centru de degustare, o vinotecă aleasă, oferind suvenire şi accesorii de anticariat din domeniul vinicol. Complexul dispune de două săli, una cu o capacitate maximă de până la 100 de persoane, iar a doua – de două ori mai mare.

Unul dintre criteriile ce deosebește marca de altele de pe acelaşi segment de piaţă este serviciul catering – organizarea banchetelor, recepţiilor, grătarelor în orice locaţie aleasă de client. Desigur, cu trecerea timpului, numărul persoanelor antrenate în activitatea companiei a crescut. Dacă în 2004 la „Casa Vinului” activau cinci personae, acum numărul acestora a ajuns la 60.

Simboluri definitorii
Logotipul Centrului de Cultură Vinicolă „Casa Vinului” reuneşte pasiunea pentru gastronomia înaltă şi vinurile rafinate. Desigur, simboluri nelipsite au devenit tradiţionalele însemne ale ţării noastre – ciorchinele de strugure şi pocalul cu vin. Acestea, la fel ca şi denumirea, ilustrează perfect specificul localului. Sloganul ales, „Lumea se schimbă, tradiţiile sunt veşnice”, transmite misiunea şi valorile acestui complex, precum şi responsabilitatea asumată de a respecta şi promova tradiţiile culinare moldoveneşti. Cea mai eficientă metodă de promovare, pentru care au şi optat managerii complexului, este publicitatea în presa scrisă de profil.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+6°