VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Casa Sărbătorii
Locul 7

Casa Sărbătorii

Comentează

CIFRA

Investiţia iniţială în complex este de
5 mln. euro

Este, deocamdată, singura încăpere de lux din ţară cu o capacitate maximă de 1000 de persoane. Chiar dacă nu e de foarte mulţi ani pe piaţă, brandul a devenit cunoscut datorită gamei vaste de servicii oferite şi calităţii acestora.

Complexul de festivităţi a fost conceput în 2009 şi a primit denumirea generică şi foarte sugestivă „Casa Sărbătorii”, oferind un spectru larg de servicii, ca răspuns logic şi firesc la solicitările pieţei.

Facilităţi şi servicii
„Casa Sărbătorii” deserveşte cei mai pretenţioşi clienţi, oferindu-le nu doar bucate alese şi o deservire fără cusur, dar şi varianta „all-inclusiv” de deservire, care este o noutate pe piaţa Republicii Moldova. Restaurantul dispune de cea mai mare sală de ceremonii din ţară, cu o suprafaţă totală a complexului de peste 2500 de m2 şi cu capacitatea de a găzdui peste 1000 de persoane. Localul mai are şi de o sală mai mică, decorată în stil clasic. Ambele pot fi amenajate potrivit doleanţelor clienţilor, în funcţie de amploarea evenimentului, tematica şi stilul lui – teatral, masă rotundă, U-shape etc. Toate sălile complexului dispun de echipament tehnic de ultimă oră – ecrane, proiectoare, echipament pentru traducere sincron şi organizarea audioconferinţelor, fiind potrivite şi pentru organizarea evenimentelor business, conferinţelor, trainingurilor. La momentul deschiderii, confortul desfăşurării sărbătorilor era asigurat de circa 30 de persoane, iar în prezent, acestora li s-au alăturat încă cinci colegi.

Promovare
Brandul „Casa Sărbătorii” este promovat mai ales prin plasarea publicităţii în presa scrisă de profil. Astfel, conducerea familiarizează potenţialii clienţi cu oportunităţile pe care le oferă brandul. În afară de asta, managerii complexului mai stabilesc tot felul de colaborări şi parteneriate cu diferite instituţii de presă. Totuşi, cea mai bună metodă de promovare rămâne a fi calitatea serviciilor oferite – oaspeţii impresionaţi revin mereu.

Simboluri definitorii
Logotipul reprezintă iniţialele mărcii – „CS”, imprimate pe un fundal violet. Fondatorii susţin că au vrut să arate lumii o floare ruptă din poveste, unde fiecare petală reprezintă una dintre sălile multifuncţionale şi frumoase, pline de lux şi fineţe. „Casa Sărbătorii” e locul, unde dorinţele devin realitate, iar măiestria specialiştilor şi bucătăria aleasă întregesc tabloul pitoresc.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+1°