VIP Magazin
18 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
CONLUXART
Locul 11

CONLUXART

Comentează

Cifra

Cifra de afaceri a companiei CONLUXART SRL este de
15 mln. de lei



Ilarion Ursu

Preşedinte CONLUXART

Născut pe 17 februarie 1959.
Arhitect de profesie. Este căsătorit şi are doi copii.

Printre clienţii CONLUXART se numără companiile „Union Fenosa”, „Coca-Cola”, „Romstal”, ULIM, Mănăstirea Curchi, o serie de restaurante şi mulţi proprietari de case. Pentru că oricine are nevoie de un acoperiş, iar acoperişurile de calitate pot fi construite doar de profesionişti.

În august 1998 ia naştere la Chişinău S. C. CONLUXART SRL, companie specializată pe comercializarea accesoriilor pentru acoperişuri şi montarea acoperişurilor atât cu destinaţie civilă, cât şi industrială, oferind servicii de proiectare, consultanţă şi execuţie de orice complexitate. Iniţiativa îi aparţine directorului companiei, Ilarion Ursu, care a pornit afacerea doar cu trei angajaţi pentru ca în prezent, la CONLUXART să activeze o echipă formată din 28 de oameni.

Simboluri definitorii
Imaginea brandului CONLUXART s-a construit în jurul unei schiţe a logotipului realizate de mână de către Ilarion Ursu, pentru ca mai apoi logotipul să fie proiectat, să fie ales sloganul, culorile şi să fie realizat brand bookul. Denumirea CONLUXART provine de la „construcţii”, „lux” şi „artă” şi a fost aleasă în conformitate cu serviciile şi produsele pe care doreau să le ofere administratorii, punând accentul pe înalta calitate.

Logotipul include denumirea companiei şi  litera „A”  ce simbolizează o casă cu acoperiş, iar sloganul „Expert în acoperişuri!” pune accentul pe profesionalismul angajaţilor.

Deşi imaginea CONLUXART este bine definită, administratorii companiei îşi propun să modifice brandul până în 2014.

Produse oferite
Pe parcursul activităţii sale, CONLUXART şi-a dezvoltat şi şi-a extins în permanenţă activitatea, oferind în prezent şi alte materiale bune produse de firme cu renume mondial, cum ar fi Metrotile (Belgia), IKO (Belgia), Tondach (Ungaria), Velux (Danemarca), Supra (Franţa) ş.a. Mai mult decât atât, CONLUXART se adaptează rapid la cerinţele pieţei prin reînnoirea asortimentului de mărfuri şi implementarea tehnologiilor moderne în sistemul de producţie.

Promovarea brandului
Serviciile CONLUXART sunt promovate atât prin intermediul ziarelor specializate, al publicităţii stradale, cât şi prin intermediul expoziţiilor sau al mediului online. De asemenea, personalul companiei participă la traininguri, iar produsele sunt antrenate în concursuri. Bugetul anual rezervat promovării este de 17.000 de euro, pe când în anul 1998 acesta constituia doar 600 de dolari.

Premii şi distincţii
Drept dovadă a calităţii serviciilor prestate de CONLUXART sunt numeroasele premii, diplome şi certificări obţinute, printre care „Certificatul pentru sistemul de managament al calităţii SR EN ISO 9001 : 2000”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+7°