VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
  Ediţia     |  2012   |  2007-2008
Avon
Locul 2

Avon

Comentează

CIFRA

$ 60.000
a investit compania din 2005 până în prezent în proiecte sociale



Mircea Jugănaru

Country Sales Leader

S-a născut pe 4 ianuarie 1968 în Brăila, România. A absolvit Universitatea „Andrei Saguna” din Constanţa, Facultatea Ştiinţe Economice, specializarea în management. Şi-a început cariera la AVON acum 13 ani, iar în Moldova a venit în 2010.

Pe piaţa de produse cosmetice, AVON e unul din brandurile care nu au nevoie de prezentare. Cu o istorie mondială de peste un secol, AVON a sărbătorit, anul trecut, un deceniu de la lansarea oficială pe piaţa din Moldova.

Cu o istorie de peste 126 de ani, compania AVON a revoluţionat industria frumuseţii, ajutând femeile să-şi câştige independenţa financiară şi să lupte împotriva cancerului la sân şi a violenţei domestice. Fiind unul dintre cele mai cunoscute, respectate şi populare branduri din lume, AVON nu este doar o afacere imensă din industria cosmetică, ci şi cea mai mare companie de vânzări directe din toate domeniile.

Istoria brandului
Piatra de temelie a fost pusă în 1886 de către David Hall McConnell. În plin Belle Epoque, în SUA, un comis-voiajor pe nume David McConnell vindea cărţi din casă în casă. Pentru a ajunge la inima clientelor, McConnell le oferea, la achiziţionarea unui volum de carte şi o sticluţă de parfum. Ideea lui a devenit atât de apreciată, încât McConnell hotărăşte să se dedice vânzării de parfumuri, astfel punând bazele companiei „California Perfume”.

În preajma Revoluţiei Industriale, majoritatea femeilor munceau pe câmp sau în fabrici, iar salariile lor erau considerabil mai mici decât ale bărbaţilor. Ideea vizionară a lui David McConnell avea să schimbe radical acest scenariu. Compania lui avea să ofere femeilor oportunitatea de a-şi crea şi conduce propriul business.

Ceea ce a pornit sub titulatura de „California Perfume Company” avea să se impună sub numele de marcă AVON. În 1928, purtată de frenezia modernităţii, compania îşi mută birourile într-unul din zgârie-norii nou construiţi din Manhattan, un sediu demn de o companie cu 25 000 de reprezentanţi în toată America de Nord. Portofoliul de produse se extinde de la parfumuri la creme şi produse de machiaj, iar în 1954 debutează legendara campanie „Ding-dong! AVON Calling”, care devine imaginea emblematică a vânzărilor door-to-door.

Astăzi, AVON este lider mondial în industria vânzărilor directe. A devenit, în timp, un brand de cosmetice global, care a jucat poate cel mai important rol în emanciparea femeilor din întreaga lume. Peste 6 milioane de reprezentanţi AVON din peste 100 de ţări se bucură de frumuseţe şi independenţă financiară.

Simboluri caracteristice
Sloganul „AVON the company for women” captează sensul viziunii companiei. Logoul AVON transmite o imagine vibrantă. Aplicarea consecventă a logoului corporativ AVON distinge compania de concurenţi şi ajută la unificarea pieţelor AVON în inimile şi minţile clienţilor, reprezentanţilor şi angajaţilor ei din întreaga lume.

Responsabilitatea socială
AVON se numără printre companiile cu un înalt nivel de implicare socială. Fundaţia AVON este cea mai mare organizaţie corporativă care susţine cauzele femeilor din mai mult de 50 de ţări din întreaga lume. Bazele fundaţiei au fost puse în 1955, iar din acel moment au fost strânse peste 800 de milioane de dolari pentru a susţine lupta împotriva cancerului la sân şi împotriva violenţei domestice. De asemenea, prin intermediul programelor dezvoltate de-a lungul anilor, Fundaţia AVON îi sprijină pe cei afectaţi de dezastre naturale ― după cutremurul devastator din Haiti, fundaţia a donat 1 milion de dolari pentru reconstrucţii, iar pentru programele de refacere a Chinei după calamităţile naturale ― 5 milioane de dolari. Pe data de 2 iunie 1989, AVON a devenit prima mare companie producătoare de cosmetice care a oprit definitiv testarea produselor pe animale.

AVON în Moldova
Prezentă pe piaţa din Moldova din 2001, AVON a creat cel mai puternic business operat în majoritate de femei. Investiţiile făcute de companie în cei 11 ani de funcţionare pe piaţa locală au vizat trei puncte strategice: echipa, distribuţia şi dezvoltarea serviciilor. Astfel, se investeşte anual în formarea şi antrenarea echipei şi a forţei de vânzări, şi nu în ultimul rând în creearea noilor servicii ― livrarea coletelor prin intermediul oficiilor poştale din întreaga ţară şi direct la domiciliu, plasarea comenzilor prin sms şi online, plata la oficiile poştale sau bancare ― totul pentru a satisface cât mai bine nevoile clienţilor. „AVON Moldova” este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi oportunitate de carieră moldovencelor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă. AVON a investit aproximativ 60.000 USD, începând cu 2005 şi până în prezent, în proiecte de responsabilitate socială. Printre acestea se numără două campanii de informare, educare şi prevenire privind depistarea cancerului la sân (demarată în 2005) şi lupta împotriva violenţei domestice (demarată în 2008). Fondurile obţinute în urma acestor acţiuni au fost donate organizaţiilor non-guvernamentale de profil care au organizat (şi organizează), împreună cu AVON, campanii de informare şi sensibilizare a populaţiei din Moldova. În 2011 compania a donat Fundaţiei Filantropice Medico-Sociale „Angelus Moldova” un voucher de 50.000 de lei pentru procurarea de proteze mamare. Anul acesta Andreea Marin Bănică este Ambasadoarea Campaniei de Luptă Împotriva Cancerului la Sân pentru AVON România şi Moldova.

AVON este compania care crede în iubire şi în puterea nemăsurată a feminităţii. Crede că orice vârstă are propriul său farmec şi că orice femeie merită să îşi câştige independenţa financiară. Crede în culori şi în zâmbetul larg al femeilor, atunci când au încredere în ele. Crede cu forţă şi de aceea luptă împotriva cancerului la sân şi împotriva violenţei domestice. Compania are ușile larg deschise şi este primită cu căldură în sufletul a milioane de femei.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+17°